מבזקים

סיעת כולנו לנשיא: ממליצים על בנימין נתניהו שירכיב את הממשלה הבאה

תוכן עניינים

יו"ר סיעת כולנו רועי פולקמן: "סיעת כולנו מכבדת את הכרעת הרוב ועומדת בהתחייבותה במהלך מערכת הבחירות להמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה"

אהרון קלפה | כ' בניסן תשע"ט | יום שלישי 16 באפריל 2019 | מערכת ישראל ניוז

 

משלחת סיעת כולנו הגיעה לבית הנשיא כדי להמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. במשלחת השתתפו יו"ר סיעת כולנו ח"כ רועי פולקמן, ח"כ טלי פלוסקוב, מנכ"ל כולנו יואב רפאל והיועץ המשפטי של 'כולנו' עו"ד סהר פינטו.

יו"ר סיעת כולנו, רועי פולקמן אמר לנשיא: "סיעת כולנו מכבדת את הכרעת הרוב ועומדת בהתחייבותה במהלך מערכת הבחירות להמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. עברנו מערכת בחירות שהשמיטה את הנושאים החברתיים, מה שפגע בגודלו של המחנה החברתי, אך גם בכנסת הקרובה 'כולנו' תוביל את הנושאים האלו כמפלגה החברתית המובילה. נמשיך להוביל קו ממלכתי, שגם אתה כנשיא מוביל מהבית הזה, בדיוק כפי שעשינו בארבע השנים האחרונות. אנחנו מסיימים קדנציה שבה הוביל השר משה כחלון את כלכלת ישראל למצבה הטוב ביותר מימיה, יחד עם צמצום פערים שלא היה כמותו שנים, ואנחנו גאים בכך.

כל הפרסומים על איחוד עם הליכוד הם על דעת המפרסם בלבד. סיעת כולנו לא קיימה ולא מקיימת מגעים לאיחוד עם הליכוד. המו"מ הקואליציוני טרם החל, ויחל רק לאחר המלצת הנשיא".

 

צילום: מארק ניימן/לעמ
צילום: מארק ניימן/לעמ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: