מבזקים

תאונה קטלנית בשומריה: הרוג ועשרות פצועים במקום

תוכן עניינים

אוטובוס התדרדר לעבר מאהל של קבוצת מלש״בים הנמצאים בגיבוש סמוך לבסיס בדרום הארץ. נפתחה חקירה משותפת של משטרת ישראל ומצ״ח לברור את נסיבות האירוע. נהג האוטובוס נעצר

אהרון קלפה | ו' בניסן תשע"ט | יום חמישי 11 באפריל 2019 | מערכת ישראל ניוז

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה הערב סמוך לשומריה, במהלכה התדרדר אוטובוס ופגע במספר אנשים. כתוצאה מהתאונה מטופלים במקום מספר פצועים בדרגות פציעה שונות. כמו כן, בשלב זה עוכב נהג האוטובוס לחקירה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ל 6 פצועים, בהם צעיר כבן 18 במצב אנוש שמטופל בשטח ו- 5 פצועים שפונו בהכרה מלאה לבית חולים סורוקה, בהם 2 בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים שפונו במסוק מד"א ו- 3 קל עם חבלות בגפיים שפונו באמבולנסים של מד"א.

פראמדיק מד"א יונתן פופקין: "ראינו אוטובוס ובסמוך שכבו מספר צעירים, אחד מהן היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. 5 פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים, בבטן ובראש. הם סיפרו שנפגעו מאוטובוס שהדרדר ונטה על צידו. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני במקום, 2 מהם העלנו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינינו אותם לבי"ח סורוקה והשאר פונו באמבולנסים שלנו. מצבו של אחד הפצועים היה אנוש ושאר הפצועים במצב בינוני וקל".

למרכז הרפואי סורוקה פונו במסוק 2 פצועים מתאונת הדרכים באזור שומריה. שניהם בהכרה סובלים מחבלות גפיים ובטן. עוברים הערכה רפואית בחדר הטראומה.

תאונה 1 2 3

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: