מבזקים

רמת"ק עזה במסר לתושבי עזה: "התרחקו מהגבול ואל תתקרבו לגדר"

תוכן עניינים

רמת״ק עזה בפנייה ישירה לתושבי הרצועה: ״אתם מעוניינים לסיים את השבת בחיק משפחתכם או בתקריות על גדר הגבול? צה״ל לא יסבול ניסיונות לפגוע באזרחים, חיילים ובגדר הביטחון. כל הפרה כזו תגרור תגובה קשה״

אהרון קלפה | כ"ב באדר ב' תשע"ט | יום שישי 29 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

ראש מנהלת התיאום והקישור (רמת״ק) לרצועת עזה, אל״ם איאד סרחאן, פנה היום (ו') ישירות לתושבי רצועת עזה באמצעות ׳אלמונסק׳, עמוד הפייסבוק בערבית של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון. במסגרת דבריו ציין כי, ארגון הטרור חמאס בזבז את כספם של תושבי הרצועה על הפרות סדר אלימות וצעדות חסרות תכלית מדי יום שישי על הגדר, ואף קרא להם להתרחק מגורמי ופעולות הטרור.

רמת״ק עזה, אל״ם איאד סרחאן: ״תושבי עזה, איך אתם רוצים לראות את השבת הקרובה שלכם? במשך שנה שלמה ובכל יום שישי בוזבזו סכומי כסף אדירים על ידי החמאס בארגון צעדות, שלא קידמו אתכם ולא תרמו לכם, אלא רק הביאו הרוגים ופצועים כתוצאה מהאופי האלים ופעולות הטרור של ההפגנות, שרחוקות לגמרי מהתיאור "לא אלימות". דמכם יקר יותר מכל הצעדות האלה״.

״תושבי עזה, איך אתם רוצים לראות את השבת הקרובה שלכם? אתם מעוניינים לסיים אותו בחיק המשפחה או בתקריות לא נעימות על גדר הביטחון? צה״ל לא יסבול ניסיונות לפגוע באזרחים, בחיילים ובגדר הביטחון. גם אנחנו רוצים שיום שבת מחר יהיה ללא נפגעים ופצועים, אבל זה תלוי אך ורק בכם״.

״אני חוזר ומדגיש: התרחקו מהגבול ואל תתקרבו לגדר, היו במרחק של לא פחות מ-300 מטרים. מדינת ישראל נחושה להמשיך להגן על אזרחיה ולא תסבול כל ירי רקטי ופעולות טרור. כל הפרה כזאת תגרור תגובה קשה. הישמרו לנפשותיכם, התרחקו והרחיקו חפים מפשע מנקודות החיכוך ומגורמי הטרור ברצועה״.

 

 

צילום: דוברות המתפ"ש
צילום: דוברות המתפ"ש

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: