מבזקים

מחבלים דקרו סוהרים בכלא קציעות

תוכן עניינים

שני אסירים בטחונים אחרונים שהיו בשלבי מעבר מאגף ארבע לאגף שלוש תקפו שני אנשי סגל. השניים פונו באופן מוסק

שמעון לוי | י"ח באדר ב' תשע"ט | יום שני 25 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

במהלך פינוי אגף ארבע (חסמים) לאגף שלוש, שני אסירים שנשארו אחרונים במתחם, דקרו בצוואר שני קצינים ישראלים. מדובר בקצין המשמרת שפונה על ידי פראמדיקים של מתחם גבעתי לבית החולים, והשני קצין האגם של המתחם. יחידת מצדה פרצו והשתלטו על האגף.

מדוברות סורוקה נמסר: "מהאירוע אמש בכלא קציעות, פונו לסורוקה בסה״כ 14 נפגעים, צוותי חדר הטראומה והמיון נערכו בצוותים מתוגברים לקבלת הפצועים. קצין השב״ס שאושפז במחלקת אף אוזן גרון במצב בינוני, סוהר נוסף במצב קל שמטופל כעת במיון. שני אסירים במצב קשה, אחד במצב קל עד בינוני במחלקה כירורגית ושניים נוספים במצב קל, צפויים להשתחרר מביהח בקרוב. כל האחרים שוחררו מבית החולים במהלך הלילה".

דובר שב״ס מסר: "מצב אנשי סגל פצועים, קצין שב״ס אחד פונה במסוק לסורוקה במצב יציב. קצין שב״ס נוסף נפצע קל, טופל במקום וחזר לפעילות. בנוסף, מצב האסירים הפצועים: בסך הכל 11 אסירים פצועים. 7 מתוכם פונו במסוק לבית החולים במצבים רפואיים משתנים. המצב בבית הסוהר בשליטה של הסגל, מתבצעת פעילות של יחידות שב״ס באגף".

ממד"א נמסר: "מהאירוע בקציעות פונו לבית חולים סורוקה במסוק אחד פצוע במצב בינוני, במסוק השני פונו 4 פצועים נוספים. שעברו הערכה רפואית ראשונית בחדר הטראומה".

השר לבטחון הפנים ארדן אמר: "תקיפת סוהרינו בכלא קציעות על ידי מחבלי החמאס חמורה מאד ומוכיחה שוב ששירות בתי הסוהר נמצא כיום בחזית המאבק בטרור. נמשיך להילחם בטרור גם בתוך בתי הכלא ולמנוע הכוונת פיגועים מתוך הכלא כנגד אזרחי ישראל. ההתקפות לא ירתיעו אותנו מלהפעיל את החסמים הסלולריים שמונעים טרור והן רק ממחישות את חשיבות הפרוייקט. אני שולח רפואה שלמה ללוחמי שב"ס הפצועים ומחזק את הסוהרים שפועלים בנחישות אל מול המחבלים".

 

דוברות שב"ס
דוברות שב"ס
דוברות שב"ס
דוברות שב"ס

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: