מבזקים

מתנדבים מארגון ידידים חילצו בליל פורים ילד שנרדם בתוך רכב נעול

תוכן עניינים

באמצע משתה חגיגות פורים נקראו מתנדבי ידידים לצאת במהירות כדי לחלץ ילד מרכב נעול. המתנדבים המנוסים חילצו את הילד מבלי לגרום כל נזק לרכב

אהרון קלפה | ט"ו באדר ב' תשע"ט | יום שישי 22 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

הלילה (חמישי, ליל פורים) בשעה 24:00 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילד שנשכח ברכב ברחוב תורה ועבודה בשכונת בית וגן שבירושלים.

אלכס ברוטמן ראש צוות דרום ירושלים, יוסי וינר ראש צוות מערב ירושלים, צביקה גליקסברג, אברהם כהן ולוי אפריאט כונני סניף ירושלים שחגגו באותה העת בקרבת מקום במסיבות חג הפורים, הגיעו במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הילד מבלי לגרום כל נזק לרכב.

מבדיקת פרטי האירוע עולה כי עובר אורח שחלף במקום זיהה ילד כבן 10 כשהוא ישן ברכב נעול. הניסיונות להעירו באמצעות דפיקות על חלון הרכב לא הועילו ומחשש לשלום הילד הוא חייג מיד למוקד ידידים. לאחר דקות ספורות הופיעו במקום כונני הארגון, פתחו את הרכב, העירו את הילד ווידאו את שלומו. עם תום החילוץ הופיע האב במקום והילד הושב לידי אביו כשהוא בריא ושלם.

יש לציין כי ארגון ידידי מספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד. הארגון, הפועל בהתנדבות מלאה, מספק עזרה לזולת 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים. ארגון ידידים פותח את דלתותיו בפני אזרחים המעוניינים להצטרף ולסייע בתחומים בהם הוא פעיל.

 

צילום: דוברות ידידים
צילום: דוברות ארגון ידידים

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: