מבזקים

שידור חי, סיעת ישראל ביתנו: "מנענו מהזועבי הבא להגיע לכנסת ישראל"

תוכן עניינים

שידור חי בפייסבוק: בקשות למנוע את השתתפותם של ד"ר עופר כסיף ורשימת חד"ש בראשות איימן עודה, תע"ל בראשות אחמד טיבי, בבחירות לכנסת ה-21

אהרון קלפה | כ"ט באדר א' תשע"ט | יום רביעי 6 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

סיעת ישראל ביתנו הביאה היום לפסילתו של עופר כסיף מרשימת חד"ש מהתמודדות לכנסת ה-21. ברוב קולות מתנגדים נפסל ד"ר כסיף על בסיס סעיף 7א' לחוק יסוד הכנסת, אותו יזם ח"כ עודד פורר בכנסת ה-20.

ח"כ עודד פורר שהציג את העתירה בפני ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21: "עופר כסיף ועשרה כמוהו לא יצליחו במשימתם הלא קדושה לחלל את המדינה ולהפוך אותה לעוד מדינה ערבית מולטי לאומית במזרח התיכון. הדמוקרטיה הישראלית היא חסונה, היא יודעת להתמודד עם ביטויים קשים, ביטויים מכעיסים ומקוממים. אבל גם לזה צריך להיות גבול. סעיף 7א לחוק היסוד קובע את הגבול. את הסעיף צריך ליישם בהגינות, לפי המשמעות הרגילה של הדברים. ישנו כאן תהליך מסוכן של מדרון חלקלק. מרוב שרוצים להגן על חופש הביטוי, מסמנים לתומכי אוייבינו, למתנגדי מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, נסו אותנו עוד. מיתחו עוד את החבל".

פורר סיכם ואמר: "היום סימנו לחורשי רעתינו את הגבול וקבענו שבדמוקרטיה הישראלית, מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לא יהיה חלק מהמשחק הדמוקרטי".

בן גביר ב צילום מסך
בן גביר ב צילום מסך
וועדת הבחירות לכנסת ה-21 צילום מסך
וועדת הבחירות לכנסת ה-21 צילום מסך

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שידור חי בפייסבוק:
https://www.facebook.com/bechirot21/videos/2033922916660806/

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: