מבזקים

ציפי חוטבלי: "כל עוד ההגה בידיים שלנו הזהות היהודית נשמרת"

תוכן עניינים

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי באירוע we women: "מערכת הבחירות הקרובה היא בין שתי אפשרויות, האחת ששומרת על הזהות היהודית ואחת שנלחמת בזהות היהודית"

שלום שי גיחז | כ"ו באדר א' תשע"ט | יום ראשון 3 במרץ 2019 | מערכת ישראל ניוז

אירוע we women התקיים לאורך כל היום (א') במתחם אקספו תל אביב ושילב את כלל תחומי העניין של האישה הדתית-חרדית בעידן הרשתות החברתיות. ציפי חוטבלי שהשתתפה באירוע, אמרה: "יש סטטוס קוו שהולך ונשחק. אנחנו רוצים מדינה ששומרת על המרחב הציבורי ויאיר לפיד וגנץ אמרו בבירור מה הם רוצים, להחזיר את האג'נדה שפורמת את הסטטוס קוו".

את הדברים אמרה חוטובלי כחלק מאירוע we women המיועד לנשים מהמגזר הדתי והחרדי לקראת יום האישה אשר התקיים במתחם אקספו תל אביב. האירוע עוסק בנושאים מגוונים אשר נוגעים בחייהם של נשות עסקים דתיות והתמודדות שלהן בשילוב קריירה ומשפחה.

"הקואליציה שלנו מדברת על זהות יהודית. בליכוד שני שליש רואים את עצמם מסורתיים והרבה שומרי מסורת, אנחנו מפלגה עם הרבה כבוד לזהות היהודית".

עוד אמרה: "כל עוד ההגה בידיים שלנו הזהות היהודית נשמרת"

עוד אמרה חוטובולי בנוגע לשילוב של נשים חרדיות בפוליטיקה: "הליכוד זה בית גם לציבור החרדי. יש כאן תנועת המונים של נשים משכילות. לא יכול להיות שלא יספרו את עמדתכן שזה מגיע לקלפי אתן צריכות להיות מיוצגות. אתן צריכות לבנות כח פוליטי שיאפשר לכן להכנס למלפגות גדולות אני בעד שהכח יתחיל לצמוח מלמטה. אל תחכו שיפתחו לכן את הדלת".

 

 

צילום: בן מזרחי
צילום: בן מזרחי
צילום: בן מזרחי
צילום: בן מזרחי
צילום: בן מזרחי
צילום: בן מזרחי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: