מבזקים

שר התחבורה ישראל כץ: "ברכות לחללית בראשית שנושאת אותנו לכיוון הירח"

תוכן עניינים

השר כץ ברך על המוגמר: "זו פריצת דרך שרק מדינות מעטות זוכות לה. בזכות האיכות הישראלית אנחנו מצמצמים פערים בתחומים אחרים"

שמעון לוי | י"ז באדר א' תשע"ט | יום שישי 22 בפברואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

השר ישראל כץ בכנס ראשי רשויות של המועצה הציונית בישראל וההסתדרות הציונית העולמית: "ברכות לחללית 'בראשית' שנושאת אותנו לכיוון הירח, זו פריצת דרך שרק מדינות מעטות זוכות לה. בזכות האיכות הישראלית אנחנו מצמצמים פערים בתחומים אחרים

אנחנו מקדמים ומפתחים ביחד את ארץ ישראל ומדינת ישראל. מדינת ישראל היא מדינה חזקה בתחומי ההיי טק, הטכנולוגיה, בתחום הפיתוח והתגליות, בכל אחד מהתחומים החשובים שמציבים אותנו בקדמת הבמה העולמית.
אנחנו אולי המדינה היחידה בעולם שמאויימת באופן ישיר ובלתי מתפשר על ידי חברה אחרת באו"ם- איראן.
כל ההנהגה האיראינית קוראת להשמדת מדינת ישראל. זה לא יקרה בזכות צור ישראל וצבא ההגנה לישראל אנחנו נתקיים כאן לנצח. אבל זה בהחלט מהווה אתגר ומחייב אותנו לפעילויות רבות גלויות ועלומות כדי לסכל את כוונת איראן לבנות חזית טרור ברמת הגולן. אנחנו פועלים בכל החזיתות כדי למנוע את סכנת המלחמה. רק מי שחזק יוכל למנוע מלחמה.

יש שתי מדינות שנחתמו איתם הסכמי שלום. מצרים וירדן שעם כל הקשיים הם בעלי חשיבות אסטרטגית. יש מדינות רבות שאין איתם יחסי שלום אבל יש קשרים מודיעיניים ובטחוניים ואני פועל יחד עם ראש הממשלה שנים כדי לקיים איתם גם קשרים אזרחיים.

אנו עושים נורמליזציה מתוך עוצמה. כוחה של ישראל היא ההבנה של מדינות באיזור שישראל היא המשענת מול התוקפנות האיראנית. ראינו בוורשה בפולין וועידה מאוד חשובה שנציגים של מדינות רבות ישבו ביחד מאוחדים מול איראן. שגריר הודו פגש אותי לפני יומיים והתייחס לישראל כשותפה שווה. ויש קשר מיוחד עם ארה"ב של ערכים ואינטרסים. אין לישראל ידידה יותר גדולה בעולם מארה"ב ולארה"ב אין בת ברית חשובה יותר בעולם ממדינת ישראל.

יצא לי להוביל יחד עם ראש הממשלה מהפכה היסטורית של תשתיות ותחבורה במדינת ישראל. חלקן הושלמו, חלקן בביצוע. מי שמגיע מחו"ל נדהם כשהוא משווה למה שהיה כאן קודם. כל המהפכה בארץ, גורמת לכל הישובים להתחבר למדינת ישראל, ישובי המיעוטים לצד ישובי היהודים , אנחנו מקדמים את כולם באופן שוויוני כדי לאפשר לכולם להתחבר לעוצמה הישראלית ולעוצמה הציונית, כי כך נבנתה מדינת ישראל, כדי לשמש מקום מקלט ומקום התפתחות לעם היהודי תוך זכויות שוות לכל אחד מאזרחי מדינת ישראל שגר כאן".

השר ישראל כץ בכנס ראשי רהשויות
השר ישראל כץ בכנס ראשי רהשויות

2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: