מבזקים

הלווייתה של אורי אנסבכר שגופתה אותרה ביער עין יעל התקיימה היום בצהרים

תוכן עניינים

מאות בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את אורי אנסבכר ז"ל שהובאת לקבורה בבית העלמין בישוב תקוע. אורי שנרצחה אתמול בידי בני עוולה

אהרון קלפה | ג' באדר א' תשע"ט | יום שישי 8 בפברואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

קהילת תקוע אבלה וכואבת את מותה בטרם עת של אורי אנסבכר ז"ל, תושבת היישוב. אורי, ביתם של נעאה והרב גדי, ואחותם של טל, תמה, דוד ושובה נולדה בתקוע והתחנכה בבית הספר אח"י בישוב ובאולפנת ראש צורים בגוש עציון. אורי התנדבה לשרות לאומי בעין יעל בירושלים.  נעאה וגדי, הוריה של אורי: "אורי היתה בת שרות לאומי ביעלים, מרכז לטיפול בנוער ביער בעמק רפאים ירושלים, שם מצאה את מותה. נשמה קדושה מבקשת משמעות בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור,ורצון אינסופי לתיקון העולם בטוב". המורה שחינכה אותה באולפנה סיפרה כי "אורי הייתה בחורה חכמה וכנה ובעלת פתיחות מחשבתית מקורית ויצירתית. היא הייתה אהובה מאד על הסביבה והיתה בה רגישות לזולת".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "אורי אנסבכר ז"ל, נשמה טהורה, בת תקוע, בת גוש עציון. ילדה תמימה ממשפחה יקרה. בת שירות לאומי שהקדישה את שנותיה הצעירים והיפים לטיפול בנוער במרכז יעילים, שם יצקה משמעות ותוכן לעולמה".

ממועצה אזורית גוש עציון נמסר: "תנחומינו למשפחה, לישוב תקוע ולגוש עציון כולו. אין מילים שיוכלו לנחמם אחרי רצח כה מחריד. אנו פונים אל המשטרה, כוחות הבטחון וכל מקבלי ההחלטות ודורשים למצות את הדין עם אותם רוצחים בני עוולה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ספד לנערה: "אורי אנסבכר ז״ל נרצחה אמש באכזריות מזעזעת בירושלים. בשעה קשה זו כולנו מחבקים את משפחת אנסבכר ואת בית משפחת תקוע. כוחות הביטחון חוקרים את הרצח, אנחנו נמצא את האחראים לו ונמצה עמם את הדין".

באדיבות מועצה אזורית גוש עציון
באדיבות מועצה אזורית גוש עציון
באדיבות מועצה אזורית גוש עציון
באדיבות מועצה אזורית גוש עציון
באדיבות מועצה אזורית גוש עציון
באדיבות מועצה אזורית גוש עציון
אורי נסברג. צילום באדיבות המשפחה
אורי אנסבכר ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: