מבזקים

הטריד בטלפון עשרות צעירות בשיחות מיניות, בוטות ופוגעניות ונעצר בידי המשטרה

תוכן עניינים

חוקרי משטרת ישראל חשפו צעיר תושב טבריה אשר במהלך שנת 2018 הטריד טלפונית עשרות נערות וצעירות, בשיחות וחומרים בעלי תוכן מיני ואמרות בוטות ופוגעניות

אהרון קלפה | ט"ו בשבט תשע"ט | יום שני 21 בינואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

החשוד נהג להתקשר לקורבנות במשך כל שעות היממה עשרות ומאות פעמים, ממספרים פיקטיבים אותם רכש באפלקציה מיוחדת. הנפגעות בטווח השנים 16 עד 24 חלקן אף חילות, נחשפו למסכת של הטרדות רציפה, ולמרות תחנוניהן שיפסיק, המשיך הנאשם להטרידן.

במקרים בהם חסמו הקורבנות את מספר הטלפון של החשוד הוא היה מצמיד מספר פקטיבי אחר למכשירו והמשיך במעשיו.

החקירה החלה בסוף חודש דצמבר עם תלונה של צעירה בת 20 אשר סיפרה על מסכת הטרדות במשך תקופה ארוכה בה הנאשם היה מתקשר איליה, שולח הודעות ותמונות בעלות אופי מיני לפלאפון הנייד שלה בשעות "לא נורמליות" כהגדרתה, ושולח הודעות בעלות אופי מיני לאינסטגרם שלה ואפילו ידע פרטים אישיים עליה.

מיד עם הגשת התלונה, פתחו חוקרי משטרת ישראל בחקירה, גבו עדויות והחלו בפעולות סמויות לגלות את זהות הנאשם, לעצור את הטרדותיו ולהביאו לדין.

לתדהמת החוקרים במסגרת החקירה הסמויה הם הצליחו לאתר עוד 12 בנות שהיו קורבנות להטרדות טלפונית וברשתות החברתיות מצד הנאשם.

אותן נערות שסבלו מהטרדות הנאשם הופתעו לקבל שיחות טלפון מהמשטרה, חלקן חששו בהתחלה כי מדובר בתרמית נוספת של הנאשם ורק לאחר שוידאו כי אכן מדובר בחוקרי משטרה שמחו וסיפרו לחוקרים על כל מסכת ההתעללויות של הנאשם והסבל שהן חבו.

בחקירה מורכבת תוך שימוש באמצעים טכנולוגים הצליחו החוקרים לגלות את זהות הנאשם הוא נעצר למשך מספר ימים שלאחריהם, בהחלטת בית המשפט, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים ביניהם מעצר בית.

החקירה הסמויה הפכה לגלויה במסגרתה אותרו עוד כ- 20 קורבנות שסבלו מהטרדותיו. הקורבנות שמחו לשמוע על מעצרו של הנאשם והתבטאו כי "סוף סוף הסיוט נגמר".

בסיום חקירה אינטנסיבית ומקצועית גיבשו החוקרים תשתית ראייתית כנגד הנאשם, כל חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז צפון אשר הגישו לבית משפט השלום בטבריה כתב אישום המייחס לנאשם למעלה מ- 20 אישומים ביניהם הטרדות באמצעות מתקן בזק, מעשים מגונים והטרדות מיניות – העתק מכתב האישום ניתן לקבל מדובר פרקליטות מחוז חיפה ומחוז צפון.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: