מבזקים

מוות מיותר: לוחם צה"ל נהרג בניווט לילי אחרי שנפל לנחל במהלך ניווט אימונים

תוכן עניינים

רב-טוראי אביתר יוספי, לוחם בגדוד הסיור של חטיבת הצנחנים בן 20, מגבעת שמואל נפל במהלך אימון ניווט בצפון הארץ וטבע

רות קרייתי | א' בטבת תשע"ט | יום שני 7 בינואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

הלוחם אביתר יוספי נפל לנחל לאחר שבמהלך ניווט לילי בודד, הוא מעד לתוך נחל חילזון בצפון ונסחף. אחרי קרוב לשעה של חיפושים הלוחם אותר בנחל והוצא ממנו על ידי כוחות חילוץ והצלה כשהוא פצוע במצב אנוש. לאחר מספר שעות צוותי הרפואה בבית החולים רמב"ם בחיפה, נאלצו לקבוע את מותו.

בשעות הבוקר המוקדמות התקבל דיווח במשטרת ישראל אודות צעיר שנסחף ונעלם בנחל חילזון, סמוך לכרמיאל. כוחות משטרה גדולים הוזנקו למקום בסיוע מתנדבי יחידת חילוץ גליל כרמל של משטרת ישראל ומסוק מהמערך האווירי עורכים סריקות לאיתורו.

משפחת ישיבת בני עקיבא קרית הרצוג בני ברק כואבת ומזועזעת ממותו של בוגר הישיבה אביתר יוספי. אביתר סיים את לימודיו בהצטיינות בישיבה לפני שלוש שנים. ילד נעים הליכות עם חיוך תמידי. מאוד אהוב על חבריו ומוריו. צוות הישיבה עובד כעת לאסוף את חבריו הבוגרים ולדבר עם כל אחד מהם.

ראש הישיבה, הרב משה צבי וקסל מספר: " קל לאהוב את אביתר. הוא ילד נעים הליכות, מאוד חברותי ואהוב חבריו ומוריו. תמיד מחייך, ונרתם לכל משימה ברצון. הוא תמיד הציע את עזרתו למורים, לישיבה ולחברים. כולם ידעו שניתן לסמוך עליו בכל מצב. אביתר השקיע והתמיד בלימודים וסיים אותם בהצטיינות. תמיד שאף להצלחה. תלמיד ירא שמיים והקפיד על קלה כבחמורה. התפילה שלו תמיד הייתה מלאת השראה".

צילום דובר צה"ל
צילום דובר צה"ל
צילום דובר צה"ל
צילום דובר צה"ל
צילום דוברות משטרת ישראל
צילום דוברות משטרת ישראל
צילום דוברות משטרת ישראל
צילום דוברות משטרת ישראל
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: