מבזקים

חילופים ב'עלה ירוק': אורן ליבוביץ מונה ליו"ר המפלגה הליברלית במקומו של גיל קופטש

תוכן עניינים

אורן ליבוביץ' עורך מגזין קנאביס מונה כיו"ר המפלגה הליברלית עלה ירוק אחרי שהיו"ר הקודם גיל קופטש, התפטר

אהרון קלפה | א' בשבט תשע"ט | יום שני 7 בינואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

המפלגה הליברלית עלה ירוק הודיעה היום (ב') על מינויו של עורך מגזין קנאביס העיתונאי אורן ליבוביץ', לתפקיד יו"ר המפלגה ומי שיוביל אותה בקמפיין בחירות 2019.

זו תהיה הקדנציה השנייה של ליבוביץ' בראשות המפלגה, לאחר קמפיין מוצלח גם בבחירות 2015, אז לא נכנסה אמנם המפלגה לכנסת אך זכתה למספר המצביעים הגבוה ביותר שקיבלה מאז הקמתה.

בארבע השנים האחרונות יזמו אנשי המפלגה פעילויות בתקשורת ובשטח וקידמו מהלכים חברתיים ובוועדות הכנסת. קידמו את נושא הקנאביס, והקנאביס הרפואי עד כדי מהפך מרהיב בדעת הקהל הישראלית ולתמיכה של 71% מהציבור הישראלי בהסדרה של שוק הקנאביס בדומה לאלכוהול.

במהלך השנה וחצי האחרונות 'המפלגה הליברלית-עלה ירוק' נמצאת בהליך הצטרפות לארגון הבינלאומי של מפלגות ליברליות. בקרוב תפתח המפלגה בקמפיין הבחירות שלה ותציג מצע המתמקד בערכי חדשנות, מדע, חופש ואהבת ישראל.

בכוונת המפלגה לשאת בקמפיין בחירות 2019 כמה וכמה דגלים ויעדים הנוגעים לסוגיות שונות של החברה בישראל וביניהן: הטמעת טכנולוגיה וקידמה במערכות החינוך היסודי והחינוך למבוגרים לצד עקרונות יסוד מעודכנים בלימוד.

קידום תחבורה שיתופית פרטית כגון Uber ו-Via ותמורות נוספות בתחום זה שהינו אחד משורשי בעיית יוקר המחיה וחוסר בזליגת העושר מהמרכז לערי הלוויין והפריפריה.

פתרון ישים ואמיתי לסוגיית הגיוס.

הסדרת שוק הקנאביס והקנאביס הרפואי בישראל באחריות ובחכמה.

תכנית "מדד השלום" לטיפול ב-BDS וביחסי ישראל מול הפלסטינים.

בסקרים שנערכו בחודשים האחרונים על ידי המכונים המובילים בישראל ביניהם מינה צמח, מנו גבע, ד"ר יוסי שריד ועוד, נמצא כי המפלגה זוכה לנתונים מרשימים ומבטיחים של למעלה מ-2% מקולות המצביעים ולפיכך קרובה מתמיד לעבור את אחוז החסימה.

ליבוביץ', המוביל את התנועה הישראלית להקלה על חוקי הקנאביס מזה קרוב לעשור, סיים הבוקר (ב') את תפקידו כעורך מגזין קנאביס ויתמקד בשלושת החודשים הקרובים בניסיון להביא בפעם הראשונה את המפלגה אל מעבר לאחוז החסימה.

אורן לייבוביץ׳ יו״ר עלה ירוק | צילום: מור ברנשטיין
אורן לייבוביץ׳ יו״ר עלה ירוק | צילום: מור ברנשטיין
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: