מבזקים

פסטיבל ישרוטל קלאסיקאמרי המסורתי יתקיים בסוף השבוע באילת

תוכן עניינים

21 שנים של מסורת ושיתוף פעולה בין תזמורת הקאמרית הישראלית לבין רשת מלונות ישרוטל הניב את פסטיבל קלאסיקאמרי באילת. השנה מארח הפסטיבל את תזמורת סימפונט רעננה

נעמי פיינברג | כ"ה בטבת תשע"ט | יום רביעי 2 בינואר 2019 | מערכת ישראל ניוז

ארבעה ימים של הופעות עם תזמורת סימפונט רעננה מתחיל הלילה באילת. מיטב אומנים מהארץ ומחול' ינעימו את זמנכם במוזיקה קלאסית מבית היוצר של התזמורת הקאמרית הישראלית.

זו השנה השלישית שתזמורת הסימפונט רעננה וישרוטל חוברים יחד לסוף שבוע אילתי מוזיקלי, צבעוני ועשיר בהפתעות ובמפגשים יוצאי דופן, שיתקיים בסוף שבוע, החל מהיום (ד') ה-2.1 ועד יום שבת ה-5.1.

המנהל המוסיקלי של סימפונט רעננה, עומר מ. ולבר, ינצח על הפסנתרן הישראלי בעל השם העולמי, בוריס גילטבורג, בביצוע הקונצ'רטו הראשון לפסנתר מאת בטהובן. הילה בג'יו, הסופרן הישראלית הווירטואוזית שהופיעה עם הסימפונט העונה וקצרה שבחים רבים, תשיר את האריה המיוחדת לסופרן, פסנתר ותזמורת שכתב מוצרט עבור חברה קרובה ועבור עצמו. בוריס גילטבורג יופיע גם ברסיטל מפתיע, ויחבור לעומר מ. ולבר, ודואו צרי בביצוע הטריו לפסנתר הנוגע ללב של ראוול.

עומר מ. ולבר יחבור ליעל לויטה בביצוע הווקליזה של רחמנינוב. בקונצרט זה יופיע אחד הכנרים הגדולים בעולם כיום, סרגיי קרילוב, וירגש אותנו בקונצ'רטו לכינור של צ'ייקובסקי.

חמישיית הגברים הקרואטית KLAPA ISKON תופיע בקונצרט א-קפלה מרגש המגיש מסע מוסיקלי ברחבי דלמטיה.

דואו ירושלים, שילוב יוצא דופן  בין הסקסופון הלירי של אנדריי צירלין והנבל הענוג של הילה אופק, יבצע את הקונצ'רטו של מוצרט לחליל ולנבל, בגרסה מיוחדת לסקסופון. על מערת פינגל הקסומה של מנדלסון תנצח קרן קגרליצקי. דואו ירושלים יופיע גם בתכנית קלילה יותר, ובה עיבודים מיוחדים לשירים ידועים ורפרטואר קלאסי קל.

חיים אוליאל יחבור לתזמורת בביצוע יצירתו "הקפה של מתתיה", בתכנית שהיא מסע מסעיר לאורך אגן הים התיכון. ישתתפו גם הסופרן הצעירה והמבטיחה דניאלה סקורקה ונגן האקורדיון הווירטואוז אמיל אייבנדר. על התכנית המרתקת הזו אמון מנצח הבית של הסימפונט, דוד זבה.

דוד זבה גם ינחה וינצח על ערב שירים ישראלים נוסטלגיים. אל סקורקה תצטרף הסופרן ואמנית הבמה יעל לויטה, זמרת הנשמה הצוענית וירה לוז'ינסקי ועוד אורחים. אייבנדר ולוז'ינסקי יופיעו גם בקונצרט פופולרי ובו מיטב המוסיקה העממית שנדדה בין מהפיכה למהפיכה.

עוד צפויים לנו קונצרט על טהרת המוסיקה האיטלקי, מוויואלדי ועד פוצ'יני, עם דואו 16 מיתרים, יעל לויטה ואנסמבל סולני המנדולינה הישראלית. בקונצרט נוסף קרן קגרליצקי תנצח על רפרטואר מגוון בהשתתפות האחים הצ'לן צריונתאי צרי הלל, הכנר המוביל של סימפונט רעננה.

במסגרת "שבת תרבות" ינהל הצ'לן הלל צרי רב שיח מרתק עם אורחי הפסטיבל, על אודות מוסיקה, ישראלים ותרבות. בתכנית לילית מיוחדת, עומר מ. ולבר יארח את מיטב אורחי הפסטיבל ואף יצטרף אליהם באקורדיון ולסיום הפסטיבל יחבור אל הזמר, הפסנתרן והיוצר שלומי שבן באירוע יוצא דופן וחגיגי.

לתכנית המלאה של הפסטיבל, הקליקו על הלינק הבא באתר ישרוטל:

https://www.isrotel.co.il/media/22007/%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%…

להרשמה, ליחצו על הלינק הבא:

https://www.isrotel.co.il/eventssale/classicamerinew/main/?utm_source=classicameri_website&utm_medium=classicameri_website&utm_campaign=classicameri_web2019

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: