מבזקים

חדשות מעולם אחר: סיכום ארצי של חדשות שמימיות לשנת 2018

תוכן עניינים

שנת 2018 היתה בהחלט שנת מפנה בנושא העב"מים ובהתייחסות הממשלים השונים, בעיקר ממשלת ארצות הברית, מבחינה רשמית

דוד רונן | כ"ד בטבת תשע"ט | יום שלישי 1 בינואר 2019 | מערכת ישראל ניוז
דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים

לאחר הכחשה גורפת של עשרות שנים יצאה הודעה רשמית המאשרת את מה שטענתי במשך שנים ארוכות, כי אכן, קיימת מחלקה מיוחדת העוסקת בחקר נושא העב"מים בפנטגון, במימון של עשרות מיליוני דולרים.
כעבור ימים אחדים, פרסם חיל האוויר האמריקאי שלושה סרטונים ממצלמותיהם, של שלושה מטוסי קרב. בסרטונים ניתן לשמוע בבירור את קולות התדהמה של הטייסים, לנוכח מה שעיניהם רואות על המסך. גופים מהירים ביותר בעלי צורה מוגדרת.
כעבור ימים ספורים פרסם חיל הים האמריקאי הודעה ובה נאמר כי מלחים על גבי ספינת קרב ראו בלב ים עצם גדול מאוד היוצא מהמים, נוסק אל על במהירות עצומה ושוב, צולל למים העמוקים.
נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ, הדהים את הציבור וכלי התקשורת בארצו כאשר הכריז על הקמתו של חיל חדש בצבא ארצות הברית חיל החלל. ימים אחדים אחר כך יצא גם סגנו, פנס, בהודעה הבאה: כפי שהיום מתנהלים קרבות בים, ביבשה ובאוויר, כך יתנהלו קרבות גם בחלל. האם התכוון לסינים? האם התכוון לרוסים? או שמא התכוון לאויבים לא אנושיים?.
ההודעות האחרונות מתחברות לחלוטין לדברים שנשא הרמטכ"ל האמריקאי בפני קדטים של המארינס. הוא אמר בתחילת דבריו כי הדברים שישמעו ממנו כעת המועמדים לשרת כקצינים במארינס מבוססים על ידע ומידע שנחשף אליהם וכך אמר: "אם עד היום הייתם רגילים להילחם נגד קבוצות גרילה, יחידות של טרוריסטים או צבאות זרים, תתכוננו להילחם נגד אנשים היברידיים (כלומר: חצי בני אדם וחצי מכונה) ותתכוננו להילחם נגד "אנשים קטנים ירוקים" (שזו ההגדרה לחייזרים) בסוף דבריו שנאמרו ברצינות תהומית, השתררה דממה מוחלטת באולם.
בימים האחרונים פשטו חוקרי ה – F.B.I על ביתו של בוב לזר, אדם ידוע מאוד בכך שטען עד עצם היום הזה כי הועסק בשעתו בחלק הסודי של בסיס צבאי בהינדוס לאחור של טכנולוגיה חוצנית שנמצאה על גבי העב"מים שנחתו בשלמותם, או התרסקו בארצות הברית, או במקומות אחרים והובאו לבסיס האמריקאי. לאחרונה אף היה במרכזו של סרט שעסק בנושא. חוקרי השירות האמריקאי הוציאו מביתו ארגזים מלאים במסמכים וכן את מחשביו, מתוך חשש כי לקח הביתה הוכחות לדבריו.
השנה עתידה לנחות על הירח חללית ישראלית בלתי מאויישת, תוצרת התעשייה האווירית, ששמה בראשית. הנה כי כן, שנה מלאת אירועים עברה עלינו בתחום. הבה נקווה כי מידע אף רב מכך יזרום השנה אל הציבור. במידה ואקבל מידע מוסמך, בדוק וחד משמעי, אעביר אותו כמובן אליכם/ן בשמחה.
שנה אזרחית טובה שקטה ומאושרת, גם לשוכני מרום, וגם לנו, שוכני הארץ.
"בהתחלה לא הייתי רציני ואז אמרתי: 'זה רעיון נהדר"
"בהתחלה לא הייתי רציני ואז אמרתי זה רעיון נהדר"
דונאלד טראמפ מכריז על חיל חלל
דונאלד טראמפ מכריז על חיל חלל
בוב לזר בסיס S4 חלק 3-7 קלסיקה
בוב לזר בסיס S4 חלק 3-7 קלסיקה
הפתעת השנה: האמת יוצאת לאור
הפתעת השנה: האמת יוצאת לאור
הצבא האמריקאי מפרסם סירטונים העוסקים במרדף אחרי עצמים בלתי מזוהים
הצבא האמריקאי מפרסם סרטונים שעוסקים במרדף אחרי עצמים בלתי מזוהים
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: