מבזקים

עיתונאי לבנוני: "ישראל היא מלאך חיזבאללה הוא שטן"

תוכן עניינים

הצהרה מפתיעה נשמעה מעיתונאי לבנוני שהתראיין באל ג'זירה, בהתייחסותו למצב הנפיץ בלבנון, ישראל וחיזבאללה: "ישראל היא מלאך וחיזבאללה הוא שטן"

מאיר רוטברג | כ' בטבת תשע"ט | יום שישי 28 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

בראיון התייחס העיתונאי לסוגיית המזרח התיכון בה מעורבים כוחות אמריקאים, ישראלים, סורים וחיזבאללה: "למדנו שיש קשר אמריקאי שדורם לחיזבאללה להיות אחראי ולא לשתוק לגבי המוות שיש בסוריה בחמשת השנים האחרונות.

האמריקאים מאמינים שלבנון לא יכולה להיות מדינה ממוסדת כל עוד חיזבאללה לא מפרקת את נשקה. במיוחד מזה שישראל לא מאיימת כבר על לבנון".

המראיין שואל: "לא מאיימת?"

העיתונאי משיב: "זה כבר נגמר. היום ישראל מדברת על שלום אזורי. ישראל עושה מאמצים להתקרב למדינות ערב באזור ואינה מעוניינת במלחמה שתריץ לאחור את הזמן.
המלחמה האמיתית היא כיוון אחד, דרך החיזבאללה נגד תושבי סוריה והחיזבאללה נלחמים נגד הצבא הלבנוני במטרה להחליש אותו. והיום, מה ההבדל בין חיזבאללה לדאע"ש? דאע"ש מכריחים אנשים עם נשק שלוף להצטרף אליהם וחיזבאללה עושים את אותו הדבר בלבנון.

החיזבאללה הם הקטסטרופה הגדולה ביותר שמטעה את האזור כולו. אני מאמין שזה הפתיע אפילו גם את ישראל. כשאתה משווה בין השנים, ישראל היא מלאך חיזבאללה הוא השטן. בגלל שישראל לא הורגת הרבה ערבים בפלסטין כמו שחיזבאללה עושה בסוריה.

אנחנו לא יכולים להכחיש את העובדות האלו. ישראל לא הפציצה בתי ספר בסוריה לא הפגיזה אוניברסיטה באידיליב או מסגד או כנסיה באלפו או בדיר אזור. מצד שני חיזבאללה עשה את כל הדרך עד לבחריין כדי להרוג שם אנשים בגלל מוצאם הדתי, או העדתי".

 

 

צילום מסך
צילום מסך

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: