מבזקים

המתקשרת ברכה חי רוזנפלד: "בנימין נתניהו הוא המשיח הגשמי של ישראל"

תוכן עניינים

"בנימין נתניהו כשמו כן הוא 'בן ימין נתן ה' הוא', והוא המשיח הגשמי שמכין את הקרקע לבואו של המשיח הרוחני". כך אומרת ללא היסוס ברכה חי רוזנפלד מתקשרת ידועה מחיפה "חבל שמבזבזים את כספי הציבור על בחירות ידועות מראש. נתניהו יבחר שנית עד בוא המשיח הרוחני"

רות קרייתי | י"ט בטבת תשע"ט | יום חמישי 27 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

התבלבלתם? גם אני. כיצד יתכן שראש ממשלתנו שיש לו אוהבים וגם רבים שאוהבים לשנוא, הוא בעצם המשיח הגשמי של עם ישראל? ומיהו המשיח הרוחני עליו מדברת ברכה חי רוזנפלד המתקשרת החיפאית? מיד תתבהר גם לכם התמונה, כפי שקרה גם לי.

יש לה המון מעריצים ברשתות החברתיות ולקוחות. מעל 30 שנה היא בכותרות, אך היא מתקשרת מגיל הילדות. אנשים מתקשרים אליה ומספרים לה שכל מה שאמרה להם, קרה. מידי פעם ברכה מעלה נבואות לרשתות, כשהיא מרגישה אותם. "כדי להעביר מסרים לאנשים" היא אומרת. "לצערי הרב אנשים רבים אינם מקבלים את נבואותיי. חלק מהם מפרגנים וחלק מהם צוחקים, אבל בסוף זה קורה, ואז באים ההתנצלויות על המילים הלא יפות שכתבו לי כשאני עולה בשידור חי בפייסבוק. מתנצלים לפני שדיברו לא יפה. הרוב. לא כולם".

כשברכה החלה לעלות לשידור עם נבואתה שנתניהו הוא המשיח גשמי, תגובות אוהדות ותגובות זועמות לא איחרו להגיע. ברכה: "התקשרו אלי מלא אנשים, ביניהם גם חרדים ודתיים שרצו לדעת האם הוא באמת המשיח. הסברתי להם שאנחנו בימי הגאולה ומה שכתוב בתנ"ך הכל קורה עכשיו, והמשיח הרוחני שאליו כולנו מייחלים ומחכים, לא יכול להגיע ללא המשיח הגשמי שבעצם תפקידו הוא לעשות את ההכנות לקראת בואו".

"המשיח אמור להגיע לטוב או לרע" היא מסבירה "יש משיח גשמי ויש רוחני וביבי, מה שאנשים לא מבינים, נתניהו נחשב למשיח גשמי שאמור לבצע את ההכנה לקראת המשיח הרוחני. אם נפרק את שמו של בנימין נתניהו נקבל את 'בן ימין נתן ה' הוא'. הרבי מלובביץ בירך את נתניהו שהוא יהיה ראש הממשלה האחרון של מדינת ישראל, שהוא ימליך את המשיח".

"כשמקבלים בתקשור אותיות ושמות, צריך להבין שאין להם את השפה כמו שלנו והם יכולים לערבב אינפורמציה, כי זו לא בדיוק עברית צחה. נתניהו, כמשיח גשמי הוא אמור להכין את הרקע והקרקע למשיח הרוחני שאליו בעצם אנו מצפים, ומשיח זה מלך. ההבדל בין מלך רגיל, לבין מלך המשיח הוא שאלוהים ממליך אותו. בתקופת התנ"ך אלוהים המליך את המלכים והיום הרוחניות כל כך נמוכה שאלוהים הפסיק לדבר עם האנשים, כמו שדיבר איתם בזמן התנ"ך. השפה התנכית שונה מהעברית המדוברת של היום וגם הפענוחים שלה. לדוגמא: בית המקדש יפול משמים. הכוונה לא באמת שבית המקדש ייפול מהשמיים, הוא יבוא משמים. גם המשפט 'על כנפי נשרים' זה בהשאלה. בימים אלו לא היו מטוסים ולא היו כלים שטסים למיניהם בשמים. הם יכלו רק לראות את זה ולהשוות את זה לנשר. היום, העולם נעשה יותר מידי חומרני והרוחניות ירדה, לכן יש אנשים שקשה להם להבין את הצד הרוחני שבבריאה. התנ"ך זה צפנים של הזוהר וקשה מאוד להבין את זה. אני לא מאשימה את האנשים או את הרבנים שבעצמם מתווכחים על הפיענוחים האלו. לכן כתוב 70 פנים לתורה".

"יש למשיח הגשמי עוד המון עבודה עד שיגיע המשיח הרוחני בעוד שבע עד תשע שנים. ימות המשיח זה לא השמדת עולם, או סוף עולם כמו שכולם אומרים. זה שינוי עולם והמלחמות היום זה גוג ומגוג שאנשים לא מבינים, ויהיו מלחמות קצת יותר אבל אנחנו מוגנים. כל המלחמות האלו זה קללת הגר, כי היא גורשה. היא קיללה שלנצח תישאר שינאה בין שני העמים, עד ביאת המשיח".

הקשבתי לדבריה של ברכה והנהנתי ראשי מידי פעם. היא ריתקה אותי במיוחד בקטע של ראש ממשלתינו "נחזור לנתניהו" אמרתי " את זרקת פצצה אטומית לפרצוף של כל השונאים שלו". ברכה מחיייכת ואומרת: "שימי לב איך האנשים מסביבו, בעצמם, הם קוראים לו 'מלך ישראל'. ומה זה מלך? מלך זה משיח. עכשיו נשאלת השאלה, האם בהמשך ביבי בעצמו מקבל את הרוחניות להיות המשיח הרוחני? או שהוא בעצם זה שנותן את השרביט? האם הוא המשיח הרוחני? או שעושה רק את ההשאלה. כתוב שאין משיח בן יוסף, ללא משיח בן דוד. המשיח לא חייב להיות אדם חרדי, אלא אדם שומר מצווות, שומר שבת ואפילו דתי באופן חסוי. ביבי הוא יוצא משושלת של הגאון מוילנא שהיה יוצא חלציו של דוד המלך. זאת אומרת שהכל תואם בעצם לכל מה שכתוב. משיח בן יוסף הוא גם האדם שעוזר למשיח בן דוד להגיע למלוכה. לכן לא אמרתי בסרטונים שלי כדי שלא יזיק, אבל אין לי בעיה לומר לך את זה: לדונאלד טראמפ נשיא ארה"ב, זורם בו דם יהודי. אני חשה שהוא מבן יוסף".

"הרבה ירימו גבה שכן טראמפ הוא נוצרי ולא יהודי, אבל יש המון יהודים שבגלל תפקידם ועושרם הם לא מספרים על מוצאם הדתי. טראמפ הוא לא גוי גמור, זורם בו דם יהודי והוא מצליח. בלעדיו ירושלים לא היתה מוצהרת ולא היו קורים כל כך הרבה דברים. שימי לב כמה נתניהו וטראמפ אוהבים אחד את השני. יש ביניהם קשר ממש הדוק והבת של טראמפ התגיירה. כל זה מדליק אור אדום".

"אנחנו בתקופת הגאולה למעשה והבחירות לדעתי זה סתם כסף מבוזבז. אם היו תורמים את זה ליתומים, זה היה הרבה יותר טוב. ביבי לא צריך להיבחר, כי הוא נבחר כבר ממזמן. גם טראמפ, למרות שלא באותה מידה של ביבי, אבל הוא גם ימשיך לכהן כנשיא והוא ימשיך לעשות טוב לישראל. טראמפ הוא איש עם רוחניות מאוד גבוהה והיום הוא נחשב לחסיד אומות עולם".

"איך את מקבלת נבואות כאלו, שסותרות בעצם את כל מה שקורה סביבנו? את לא חוששת להיות למושא לעג בעיני הבריות?" שאלתי ברכה: "אני לא מאמינה לעצמי עד שזה מתגשם. משהו מלמעלה מדבר איתי. אין לי הסבר הגיוני ל-איך אני יודעת דברים וכל מה שאני אומרת קורה. אין לי מושג למה נולדתי ככה". אני מרגישה קצת חריגה מהחברה ולא יכולה לתקשר עם כל אחד, כי לא יכולים להבין אותי. אבל יש לי צד אנושי כי בכל זאת נולדתי בגוף, כמו כולם. אני לא אומרת על עצמי שאני מלאך. אין לי מילים לעצמי אני פשוט אומרת את מה שצריך ולא יכולה להסביר לאנשים. ברור לי שהנפש שלי יותר גבוהה וכנראה יש לי משימה בחיים".

ואם אתם מרימים גבה עכשיו לנוכח הנבואות של ברכה, קבלו קצת מהרוזמה של הנביאה, שיש לה קבלות על כל מילה שהיא אומרת. למי שהיה כאן בסוף שנות השמונים, בוודאי זוכר את הנערה היפהפייה והצנומה בת ה- 20 שכיכבה בעיתונים הוזמנה להופיע עם נבואותיה ברדיו וטלוויזיה. המיסטיקנית של הסלב כך קראו לה. היא היתה להיט בסלון של כולנו. "מי חשב אז על מיסטיקה, או פוליטיקה?" היא אומרת "לא קראתי לעצמי מיסטיקנית ולא הבנתי כלום בפוליטיקה. אני לא פוליטית. שאלו אותי מי יהיה ראש הממשלה? אמרתי להם תשימו לי פה תמונות כי אני לא מכירה את המתמודדים. הצבעתי על התמונה של ביבי מתוך כל התמונות שהיו לפני, ואפילו לא ידעתי אז את שמו. היום צוחקים עלי ואומרים לי בגללך הוא ראש ממשלה. אחר כך קרו עוד דברים, הופעתי אצל רבקה מיכאלי וגם בג'וד לאק מוזס, בקול ישראל וכל הערוצים הזמינו אותי לתוכניות. היה לי מדור של סיפורים על הצד האפל ואסטרולוגיה במקומונים וברדיו".

ברכה עם אפי נצר
ברכה מקבלת מדליה עבור על עזרתה
ברכה חי רוזנפלד
ברכה חי רוזנפלד
קמעות שלמה המלך
קמעות שלמה המלך
מתארחת בתוכנית עדשה מקומית
מתארחת בתוכנית עדשה מקומית
בתוכנית ג'וד לאק
בתוכנית ג'וד לאק
בתוכנית ג'וד לאק
בתוכנית ג'וד לאק
מה אומרים הכוכבים לזמרת שולי נתן
מה אומרים הכוכבים לזמרת שולי נתן

מתארחת בטלוויזיה

ברכה חי רוזנפלד
ברכה חי רוזנפלד
ברכה מתקשרת עם העולם שמעבר
ברכה מתקשרת עם העולם שמעבר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: