מבזקים

עד 120: סבתא שושי עם סירנה

תוכן עניינים

תושבי נתניה שרואים את האמבולנס של מד"א שדוהר ברחובות העיר עם סירנה מיללת בדרכו להציל חיים לא מדמיינים לעצמם שמי שנוהגת עליו היא לא אחרת מסבתא שושי שבימים אלו חגגה 70

גילעד הדרי | י"ז בטבת תשע"ט | יום שלישי 25 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

שושי איגרא היא מתנדבת ותיקה ומסורה במד"א שמקפידה להתייצב בהתנדבות במד"א במשך 23 שנה. בכל שבוע באופן קבוע היא מגיעה למשמרות באמבולנסים של מד"א כחובשת בכירה וכנהגת אמבולנס. שושי איגרא היא סבתא גאה לנכדים שמוצאת זמן גם להתנדב ולהשתתף בפעילויות הומניטריות רבות כגון: הדרכת עזרה ראשונה, סיוע לאוכלוסיות חלשות, משמחת ומנגנת לקשישים בבתי אבות.

את התנדבותה במד"א החלה שושי כשעבדה כמורה לאנגלית בבית הספר בנתניה כשבנה הצעיר החל את התנדבותו כנער בארגון וממנו נדבקה בחיידק מד"א שמאז לא עוזב אותה. גם לאחר פרישתה לגמלאות ממשיכה שושי איגרא להציל חיים ומקפידה להגיע ולהתנדב. כהערכה על פעילותה רבת השנים נבחרה שושי איגרא כמתנדבת המצטיינת של מרחב שרון במד"א לשנת 2018.

שושי חגגה בימים אלו יום הולדת 70 וחבריה בתחנת מד"א בנתניה הפתיעו אותה וחגגו לה יום הולדת שמח.

שושי איגרא מספרת: "מד"א זה בית עבורי ואני שמחה לחגוג פה את יום הולדתי ה- 70. אני מתנדבת במד"א נתניה משנת 1995, במהלך השנים ילדתי תינוקות באמבולנס, אחד מהם שלא אשכח ואני בקשר איתו עד היום יילדתי יחד עם בני בזמן שהתנדב במד"א. אני תמיד אומרת שלא לחינם המילה תרומה והמילה תמורה זה אותו שורש וחילופי מקום. למה? כי יש תמורה לתרומה, זו תחושת סיפוק שאי אפשר להסביר."

מנהל מרחב שרון במד"א, יוסי רכאח: "שושי היא דוגמא ומופת להצטיינות, להתנדבות ולרצון לתרום ולהציל חיים מבלי להתייחס לגיל. אני מאחל לשושי עוד שנים רבות של בריאות וכוחות להמשך עשייה ותרומה למען הקהילה. מזל טוב, עד 120".

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: