מבזקים

קליש: "מפגש חגיגי זה הוא מסר לאחדות וסולידריות שמושתת על כבוד וסבלנות הדדית"

תוכן עניינים

ראשת העיר של חיפה ד"ר עינת קליש רותם נפגשה עם ראשי הדתות והעדות, לרגל החגים והשנה האזרחית החדשה בהיכל עיריית חיפה

ירון שמלצר | ט"ז בטבת תשע"ט | יום שני 24 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

קליש: "מפגש חגיגי זה הוא מסר מהדהד של אחדות וסולידריות המאפיינים את חיפה והמחויבות של תושביה לחיים משותפים המושתתים על כבוד הדדי, סבלנות וסובלנות".

במפגש אותו אירחה ראשת העיר אמש (א') בהיכל עיריית חיפה, השתתפו ראשי עדות המייצגים את בני הדתות השונות, אנשי חינוך ונציגי עמותות הפועלות לרווחת תושבי העיר חיפה.

ראשת העיר הודתה לנוכחים על השתתפותם במפגש המתקיים במבנה הסימבולי של עיריית חיפה בו אנו מבקשים להמחיש את המחויבות של כולנו לחיים משותפים המושתתים על כבוד הדדי, סבלנות וסובלנות בין בני כל הדתות, הקהילות וכלל תושבי העיר.

"המפגש הזה" הוסיפה ראשת העיר "הוא הרבה יותר מעוד מפגש. המפגש הזה הוא מסר חד, ברור ומהדהד למחויבות של כל אחת ואחד מאתנו לחיים משותפים. מכאן תצא תמונה של אחדות וסולידריות. תמונה שתמחיש לעולם כולו את יופייה של חיפה ואת הפסיפס האנושי המיוחד של העיר הקסומה שלנו".

"אלה החיים מחוץ לחיפה, אינם רגילים לראות תמונה יפה כל כך. התפקיד שלנו הוא לא תוותר ולהוציא עוד ועוד תמונות כאלה החוצה. לא נוותר, כי אנחנו יודעים כי זה הדבר האמיתי והנכון. חיפה מפיצה אור ולא רק בחגי החורף כי אם בכל ימות השנה".

 

צילום: ראובן כהן 
צילום: ראובן כהן
צילום: ראובן כהן 
צילום: ראובן כהן
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: