מבזקים

על פי התחזית המטאורולוגית: צפויה מערכת גשומה באזור הדרום

תוכן עניינים

בשל התראות על מזג אוויר חורפי שצפוי להיכנס לאזורנו, משטרת ישראל מזכירה לציבור להיערך בהתאם, להימנע מסיכון מיותר ולנהוג בזהירות בהתאם לתנאי הדרך

יגאל קרני | י"א בטבת תשע"ט | יום רביעי 19 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

בשל ההתראות כי מזג אוויר חורפי צפוי להיכנס לאזורנו כבר במשך הזמן הקרוב, במשטרה שבים ומזכירים לציבור להיערך ולנהוג בזהירות תוך גילוי אחריות והימנעות מסכנות מיותרות. "אל תיכנסו לסיכונים שלא ניתן לדעת איך תצאו מהם, אם בכלל. הישמעו להנחיות ושמרו על חייכם", נמסר מהמשטרה.

משטרת ישראל השלימה בימים אלו את היערכותה לתרחישי פגעי מזג האוויר הצפויים לפקוד את אזורינו, בין היתר נערכת המשטרה בשיתוף גורמי סיוע נוספים וכוחות החירום וההצלה למקרי שיטפונות, הצפות ופגיעה בתשתיות בערים השונות ובצירים הבין-עירוניים. כמו בפעמים קודמות, שבה המשטרה וקוראת לציבור להיערך לתרחיש שכזה ולהגביר מוכנותו. מוכנות שכזו מפחיתה את הסיכוי לנזקים, משפרת את הביטחון האישי של התושבים, והחשוב מכל- מונעת פגיעות בנפש. "על כל אזרח במקומות המועדים לבדוק ולבחון את סביבת ביתו ולהיערך כמיטב יכולתו לתרחיש הצפה. יתרה מכך, חשוב כי יתאים את נהיגתו בכבישים לתנאי הדרך המושפעים רבות מהשלכות מזג האוויר" הוסיפו וציינו במשטרה.

מהמשטרה פונים לתושבי הפזורה הבדואית שבנגב המתגוררת באזור הנחלים לגלות זהירות ועירנות

من المتوقع خلال الأيام القريبة ان يكون الجو ماطراً وعاصفاً في البلاد وخاصةً في النقب. شرطة عرعرة ترجو من سكان المنطقة أخذ الحيطة والحذر والسفر على الطرق بأمان والمحافظة على الأولاد بالقرب من المنزل والامتناع من الاقتراب من السيول الخطرة.
في حالات الطوارىء يجب الاتصال:
الشرطة 100
نجمة داؤود الحمراء 101
الإطفاء والانقاذ 102

נושא עליו ניתן במשטרה דגש עיקרי הנו נושא בטיחות בדרכים וצירי התנועה, בדגש בימים אלו ובשל מספרם הלא מועט של הנפגעים בתאונות הדרכים השנה. במשטרה פונים ומבקשים מציבור הנהגים לבדוק את רכבם עוד בטרם הגעת מזג האוויר הגשום לאזורינו וכמו כן לשנות ולהתאים את הרגלי הנהיגה בהתאם לתנאי הדרך.

כמו כן מזהירים במשטרה מפני הלהט בקרב אזרחים להגיע ולצפות בשיטפונות, בזרימת המים בנחלים ובמקומות נוספים. מקומות אלו מהווים סיכון רב אל מול איתני הטבע ולרוב קיימת סכנת חיים של ממש. חשוב כי כל אזרח ישמע להנחיות ולאזהרות, הן של שוטרי משטרת ישראל במחסומים שייפרסו בעת הצורך והן באמצעות כלי התקשורת והמדיות השונות.

לרשות הציבור פועל כל העת מוקד המידע של משטרת ישראל בטלפון 110

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: