מבזקים

המועצה האזורית חוף אשקלון קיימה ישיבת מליאה חגיגית ראשונה

תוכן עניינים

ישיבת המליאה הראשונה של המועצה האזורית חוף אשקלון התקיימה אמש בראשותו של ראש המועצה הנבחר, איתמר רביבו

שמעון לוי | י' בטבת תשע"ט | יום שלישי 18 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

בישיבת המועצה שהתקיימה באולם המועצה בבת הדר, השתתפו חברי המליאה החדשים, שגם נשבעו אמונים. במעמד זה נפרדו גם מחברי המליאה הקודמים ומראש המועצה לשעבר, יאיר פרג'ון

"בשעה טובה נבחרתם לתפקידכם על ידי תושבי יישובכם, החל מאותו היום אתם חלק בלתי נפרד מהמערכת השלטונית המקומית. אני רואה בכם שותפים לדרך, כל אחת ואחד מכם יבחר את המודל הנכון ליישובו ויחדיו נבחר את הדרך בעבור המועצה כולה". כך פתח את ישיבת המליאה הערב ראש המועצה הנבחר, איתמר רביבו.

"זהו אתגר גדול שבמהלכו יהיו לנו רגעים מרגשים ומהנים מלאי סיפוק ולעיתים ניתקל בדילמות לא פשוטות ובחוויות מאתגרות", הוסיף ראש המועצה והדגיש: "לא אזור הנוחות שלנו על כף המאזניים, אלא ראייה מתמדת של צורכי הציבור ובחירה בטובת הציבור. אני מאחל לנו שהבלתי אפשרי יהפוך למציאות והבלתי צפוי לעתיד מזהיר ומבטיח. שנזכה לעשות רק דברים טובים למען שיפור איכות חיינו".

כזכור, ראש המועצה איתמר רביבו נכנס לראשונה ללשכתו בשבוע שעבר לאחר שראש המועצה לשעבר, יאיר פרג'ון, העביר לו את המפתח ללשכה וחתם 11 שנות כהונה בתפקיד. איתמר רביבו הוא ראש המועצה השישי שינהיג את המועצה.

בישיבה הראשונה והחגיגית שהתקיימה אמש נשבעו אמונים 20 חברי המליאה החדשה, עבור חלק קטן מהם מדובר בקדנציה נוספת. רב המועצה, הרב יעקב אביטן, בירך את הנוכחים והיועצת המשפטית של המועצה, השופטת בדימוס נחמה נצר, הנחתה את החברים החדשים בדבר נהלים כאלה ואחרים החלים עליהם כנציגים במליאה.

במהלך הישיבה חברי המליאה החדשים נשבעו אמונים, חתמו על טופס הצהרה בדבר היעדר ניגוד עניינים ושמירה על סודיות וכן קיבלו דף מידע כללי על תפקידם. בישיבה זו אושר, בין היתר, גם מינויו של גיל תימור לתפקיד סגן ראש המועצה.

ראש המועצה איתמר רביבו הודה לראש המועצה לשעבר יאיר פרג'ון על תרומתו ועשייתו למען המועצה והעניק לו שי. פרג'ון אמר: "תודה על הזכות שנתתם לי לנהל את המועצה. תפקיד ראש מועצה הוא תפקיד משכוני, קיבלתי משכון מהציבור וברגע שהוא רוצה אותו בחזרה, מחזירים לו אותו".

פרג'ון עמד על ההישגים של המועצה ב-11 השנים האחרונות, ביניהן תכנית ההתכנסות כגון: הקמת מוסדות חינוך בישובים, כך שתלמידי המועצה נשארים ללמוד בתוך תחום שיפוטה, אחוז גבוה של גיוס לצבא, הקמת הישוב באר גנים, קליטת המפונים, האתגרים הגדולים בשלושה מבצעים צבאיים ועוד. פרג'ון העניק את סמל המועצה לחברים ולראש המועצה הנכנס, איתמר רביבו.

 

צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
צילום: גורן ויטקינד
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: