מבזקים

רונה רמון הלכה לעולמה בגיל 54 לאחר מחלה קשה

תוכן עניינים

בגיל 54 הלכה היום לעולמה רונה רמון אלמנתו של אלוף משנה והאסטרונאוט אילן רמון, ואימו של סרן אסף רמון ז"ל שהמשיך בדרכו של אביו כטייס בחיל האוויר ונהרג בתאונת אימונים ב-2009

אהרון קלפה | ט' בטבת תשע"ט | יום שני 17 בדתמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

רונה רמון הייתה פעילה ציבורית ותומכת בחינוך וקידום של בני נוער בישראל. אחרי מותם של בעלה ובנה הקימה רונה רמון קרן רמון כדי להקנות לדור הישראלי הצעיר מצוינות אקדמית, מנהיגות חברתית ותעוזה פורצת דרך. רמון שהיתה מטפלת הוליסטית, פעלה רבות לקידומם של בני-נוער וילדים בכל רחבי ישראל.

מנכ"ל קרן רמון רן לבנה הודיע לפני שעה קלה על מותה: "בצער ובעצב שלא ניתנים לכמת במילים אנחנו נאלצים להודיע על לכתה של רונה רמון, שנפטרה היום בשלווה בביתה- מוקפת במשפחתה ובחברים קרובים. רונה נפטרה לאחר מאבק ממשך במחלה קשה. רונה היקרה הייתה אם לטל, יפתח, נועה וסרן אסף רמון רמון שהיה טייס בחיל האוויר הישראלי, אלמנתו של אלוף משנה אילן רמון, האסטרונאוט הישראלי הראשון. רונה לעולם לא חדלה ממאמציה להשפיע לטובה על החברה הישראלית ולהיות משמעותית עבור הסובבים אותה. היא הייתה אישה מעוררת השראה שעזבה אותנו ביודעה שהמורשת שלה, של בנה ושל בעלה תישאר נוכחת בעשייה החינוכית הרחבה לה הייתה שותפה.

רונה הייתה המייסדת והנשיאה של עמותת קרן רמון. היא יזמה והייתה שותפה לעשרות מיזמים חינוכיים וחברתיים- בשיתוף משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. מיזמים שהשפיעו על עשרות אלפים מידי שנה. אנחנו כבר מתגעגעים לנוכחות המחבקת שלה. פרטים על מועד טקס השכבה והשבעה ימסרו בהמשך. בבניין הארץ, בעשייה חינוכית וביצירה ננוחם".

צילום מהטוויטר של הנשיא
צילום מהטוויטר של הנשיא

 

נשיא המדינה רבלין צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "רונה רמון הלכה מאיתנו, כפי שחיה בינינו- אצילית, זכה, מלאת אמונה. ‏אילן ואסף נגעו בשמים, ורונה נגעה לנו בלב. ‏לא נשכח רונה אהובה, איך בנית מתוך החורבן, ונמשיך להרבות מהאור שהפצת ״לכבוד העושים למרות הכאב, והיוצרים מתוך החושך. ‏נרים מבטנו למרומים ונחפש אחריכם, שלושה כוכבים זוהרים".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: