מבזקים

עט תלת מימד הטוב ביותר לשנת 2018

תוכן עניינים

עט תלת מימד נחשב לאחד ממוצרי תלת המימד הטובים ביותר ומשמש כמדפסת תלת מימדית: העט מחמם פס שעשוי מפלסטיק ומסוגל לצייר אופקית ואנכית –מה שמוביל ליצירה של צורות תלת מימדיות.

אמנם עט תלת מימד נראה בדיוק כמו עטים רגילים או עפרון מכני, אבל במקום להיות מורכב מעופרת או מדיו – עט תלת מימד עשוי כל כולו מפלסטיק. היתרון של עטי תלת מימד הוא שהם מסוגלים ל"כתוב" כמעט על כל סוגי המשטחים.

עטי תלת המימד הטובים ביותר

עט תלת המימד שנחשב לטוב ביותר מבחינת החזר ההוצאה הוא Leo Evo 3D Doodler. עט זה מיועד לשימוש הן ע"י אנשי מקצוע (גרפיקאים, מעצבים, אדריכלים וכו') והן ע"י ילדים – מה שאומר שהוא מהווה מתנה מושלמת לכל אחד מקהלי יעד אלו. לעט זה מהירות משתנה, מסך עם תצוגת LCD ואפשרות לעבודה בטמפרטורות שונות.

העט שנחשב לטוב ביותר לשימוש מקצועי הוא LIX. עט זה הוא קל משקל במיוחד, עמיד ובעל יציבות משופרת. עט זה כולל מערכת פינוי מתקדמת שמסלקת בהצלחה אבק פלסטי מהרכיבים הפנימיים – מה שמבטיח שהמשתמשים בו לא ייתקלו בסתימות או בבעיות כלשהן.

עט זה קטן במיוחד (אורך של 15 מ"מ) ומאפשר עבודה שקטה – מה שאומר שהוא מצוין למי שמעוניין לעבוד בסביבה שקטה כמו ספרייה או משרד הומה. בנוסף, לעט זה כבל USB להטענה שהופך אותו לעט האידיאלי לנסיעות ולעבודות על מודלים קטנים.

עט איכותי נוסף הוא העט Mini2 של המותג האירופאי 3DSIMO. עט זה נחשב לעט רב תכליתי הודות לטמפרטורה הגבוהה שהוא מגיע אליה. טמפרטורה זו מאפשרת לו לעבוד על כל משטח בקוטר 1.75 מ"מ, למשל לבצע ציור תלת מימדי, לבצע צריבה של עץ, הלחמה וכן חיתוך של קלקר. לרכישת עט תלת מימד, היכנסו

https://www.3dreams.co.il/category/עט-תלת-מימד

למה לשים לב ברכישת עט תלת מימד?

מכיוון שמדובר בטכנולוגיה חדשנית שממשיכה להתפתח, יש לרכוש עטי תלת מימד ממקורות אמינים. אחד הפרמטרים שמוכיח את אמינות מקור הקנייה היא תקופת האחריות. ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר (יותר מחצי שנה) – מדובר במקום שעומד בציפיות מהבחינה הזו.

אלמנטים נוספים שיש לקחת בחשבון הם הפונקציות השונות של עטי תלת מימד, למשל תצוגת LCD, קיומו או חסרונות של כבל USB להטענה ואפשרויות שונות כמו ניהול תרמי, נוריות לד ועוד.

בנוסף, מומלץ לרכוש עט שמגיע עם סט ראשים (דיזות) כדי להרחיב את אפשרויות היצירה עוד יותר. כדאי לרכוש סט שכולל אריזת אחסון ודיזות מסוגים שונים, למשל פס, ריבוע, משולש ועיגולים בגדלים שונים.

חשוב גם לרכוש עט שמאפשר שליטה על מהירות הציור ועל רמת הטמפרטורה – שני פרמטרים שמספקים עבודה נוחה וקלה יותר. כמו כן, מומלץ להעדיף עט עם עיצוב ארגונומי (למשל עט קטן שמתאים לגודל כף היד) וזה מסיבה אחת – לעיצוב יש השפעה רבה על האיכות של העט.

Best 3D Pen for 2018

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: