מבזקים

מתנות מומלצות לחנוכת בית

תוכן עניינים

חנוכת בית היא לא רק אירוע משמח אלא אירוע משמעותי במיוחד. לכן, המתנה שתביאו איתכם צריכה לשקף את גודל המעמד ולהיות רלוונטית. למשל, מתנה שבכוחה לשדרג חדרים שונים בבית ולתת להם טאץ' ייחודי, הן כחלק מסט כלשהו והן כמוצר בפני עצמו.

יתרה מזאת – מתנה מומלצת לחנוכת בית צריכה להיות בעלת ערך מוסף כלשהו, כלומר להיות הכל מלבד בנאלית וסתמית כי אחרת היא תגיע במהירות לפח האשפה. לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לרכוש מתנה איכותית לחנוכת בית שתיצור את האפקט הנדרש.

טיפ ראשון – חשבו בקטן

אמנם לרוב אנחנו רגילים לחשוב בגדול, אבל בתים רבים נתקלים בבעיות בתחום מקומות האחסון ולכן מתנה קטנה עדיפה. דוגמאות למתנות מסוג זה הן כריות נוי, שעונים או תמונות שהם אמנם קטנים מבחינת גודל, אבל עושים הבדל גדול ויוצרים אווירה מרשימה ויוקרתית .

טיפ שני – לכו על סגנון ניטרלי

מתנות בסגנון ניטרלי יכולות להתאים למגוון רחב של עיצובים. לרוב המוזמנים לחנוכת הבית לא היו במקום השמחה בעבר כי מדובר בבית חדש – מה שאומר שמתנות ניטרליות יכולות לעשות את העבודה, למשל מקלות ריח מעוצבים, מפות שולחן מיוחדות ועוד

טיפ שלישי – חשבו על השימושיות

כדי להבטיח שהמתנה שלכם תתקבל בברכה עליה להיות שימושית. הפרקטיות של המתנה היא לרוב הערך המוסף הנדרש, אבל מומלץ להכיר את בני הבית לעומק כדי להתאים מתנה שתהיה שימושית עבורם. למשל, לא לרכוש קופסה לתכשיטים מעור לבעלת בית שאלרגית לחומר זה.

טיפ רביעי – אל תשכחו את העיצוב

מתנה מושלמת לחנוכת בית היא כזו שמשלבת יופי ופרקטיקה – מה שאומר שעליה להיות בלתי שגרתית גם בתחום האסתטי. לקטגוריה זו נכנסים מוצרים שונים כמו אגרטלי זכוכית מיוחדים, כריות לצוואר הומוריסטיות, סבונים בצורות שונות ועוד.

טיפ חמישי – הכירו את המזמינים

מתנה אישית שמותאמת לטעם הספציפי של בעלי הבית יכולה לעשות פלאים. למשל, לזוג שאוהב לארח יתאימו מפות שולחן רקומות, אבל במידה והזוג מחבב את הסגנון הרומנטי והוינטאג'י ניתן להתאים לו מפות בהתאם. למשל, מפות מברוקד, תחרה, קרושה, קטיפה ועוד.

טיפ שישי – רכשו מתנה איכותית

כדי להבטיח שאתם רוכשים מתנה שתחזיק מעמד לשנים רבות עליה להיות איכותית, כלומר להיות מיוצרת ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. כמו כן, מומלץ לפנות לחנות שיש לה מגוון רחב של מוצרים לבחירה בסגנונות שונים – כך תוכלו להתאים לטעם של בעלי הבית ולמצוא את המתנה שחיפשתם ושעונה על הציפיות (למשל מבחינת התקציב שלכם).

לפרטים נוספים ורכישת מתנה, היכנסו https://www.decorandmore.co.il/category/מתנה-לחנוכת-בית

המחירים והחשיבה על כל פרט גדול כקטן. אתר זה מבוסס על פעילותה של חנות פיזית – מה שאומר שאתם נהנים גם מייעוץ מקצועי, ממידות יוצאות דופן ומסטייל שלא תמצאו במקומות אחרים ברשת.

Recommended gifts for housewarming

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: