מבזקים

בנט: ״הגיע הזמן להחזיר את ההרתעה כדי שישראל תחזור לנצח״

תוכן עניינים

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי נפתלי בנט, השתתף בהפגנת ראשי הרשויות מיו״ש בירושלים ואמר: ״אחי ואחיותיי גיבורי ההתיישבות, הגיע הזמן שישראל תחזור לנצח״

אהרון קלפה | ח' בטבת תשע"ט | יום ראשון 16 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

השר נפתלי הנט השתתף הבוקר בהפגהת ראשי הרשויות של יו"ש וציין את הפיגוע שאירע ביום שישי בבית אל: ״האירוע קרה כך, מערכת הביטחון לפני זמן מה החליטה, מסיבות משפטיות, להעדיף את זכויות הפלסטינים על ביטחון התושבים. עוד בלי לגשת לבג״צ, ברוח בג״צ, המשפטיזציה שעטפה את המערכת קבעה שפותחים חור בחומה וביום שישי דרך אותו חור נכנס מחבל על מנת לרצוח חייל צה״ל, החייל כרגע במצב קשה מאוד״.

עוד הוסיף כי ״מטרת האויב היא לנסות לשבור אותנו ולייאש אותנו. בהתיישבות, בעם ישראל, במדינת ישראל ובצבא ההגנה לישראל יש עוצמות אדירות. תדמיינו שעם כל העוצמות האלה ידינו קשורות בגלל פייק משפט ופייק מוסר. רק שכשנשחרר את אותם אזיקים נוכל לנצח״.

באשר לצעדים שמקדמת מפלגת הבית היהודי למלחמה בטרור אמר בנט ״היום אנחנו מביאים להצבעה את החוק לגירוש משפחות מחבלים. עד כה, 3 פעמים ראש הממשלה ושר הביטחון ביקש לדחות. היום אנחנו לא דוחים, זה עולה להצבעה וכל אחד יצטרך לנקוט עמדה – בעד או נגד.

חוק נוסף שנביא היום הוא חוק להסדרת ההתיישבות, חוק מרקם חיים, כי תושבי יו״ש הם לא תושבים סוג ב׳.
גם את החוק הזה לא נסכים יותר לדחות, רוה״מ וחברי הממשלה יצטרכו להחליט האם הם בעד או נגד.

והדבר הנוסף, כמו משחר הציונות – בכל פעם שיש טרור צריך לבנות. ואפשר להגיע לשלום, רק כשהאויב יתייאש מהתקווה להוציא אותנו מהארץ הזו. הם יתייאשו כשנבנה עוד ישובים, עוד בתי ספר, עוד גני ילדים״.

השר חתם את דבריו בפנייה לראש הממשלה נתניהו ״שר הביטחון וראש הממשלה עמד לפני שבועיים והבטיח שינוי מדיניות, להחזיר את העוצמה. זה עוד לא קרה. אנחנו שבעים הבטחות. הוא גם הבטיח שתוך 48 שעות יהרסו בית מחבל אחרי פיגוע. עוד לא הרסו את הבתים של המחבלים מהפיגוע בעפרה, עוד לא הרסו את הבית של רוצח ארי פולד ז״ל, עוד לא הרסו 106 בתים שנמדדו. ראש הממשלה, הבטחת להרוס תוך 48 שעות, תקיים. אנחנו נגבה אותך אבל גם נבדוק. עם ישראל חי״.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: