מבזקים

ראשי יו"ש מפגינים הבוקר ודורשים: "החזירו לנו את הבטחון, לא רוצים להסתתר מאחורי בטונדות"

תוכן עניינים

שלטים "עופרה דורשת הסדרה": מאות מפגינים בסמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים בדרישה להגביר את הבטחון וההרתעה

אהרון קלפה | ח' בטבת תשע"ט | יום ראשון 16 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

ראשי יו"ש יצאו הבוקר להפגנה, מלווים במאות אנשים מול בניין ראש הממשלה בדרישה להסדיר את ההתיישבות, להחזיר את המחסומים בכבישים ולהגביר את בטחון התושבים".

דברים מתוך ההפגנה מול משרד ראש הממשלה, ישראל גנץ ראש מועצה אזורית בנימין: "בשבוע שעבר, נר אחרון של חנוכה הדלקנו נרות בצומת עפרה ועשר דקות אחר ההדלקה, צרור יריות גדע את השמחה. מאז נפגשנו עם ראש הממשלה, אלוף הפיקוד ודנו בטיפול הטרור אבל כנראה שהטיפול הפרטני לא מרתיע את הטרור. לחפש רוצחים זה לא מספיק וצריך לטפל במי ששולח אותו.

אנחנו כאן כדי לדרוש שישובים לא יעמדו בסימן שאלה, הישוב עפרה שלא מוסדר 43 שנה אנחנו דורשים לשנות. כדי לטפל בטרור, אנחנו דורשים ממך, לצאת מבצע מגן מרכז ולרסק את תשתיות הטרור. להחזיר את המחסומים ותושבים שלנו יוכלו לנסוע בבטחה. את ההתיישבות אנחנו דורשים להסדיר לא בקוסמטיקה ולא בדיבורים, אלא במעשים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: אנחנו לא רוצים להסתתר מאחורי בטונדות ודורשים להחזיר את המחסומים, דורשים מהממשלה להורות לצהל על פעולות תגמול כנגד מי שעומד מאחורי הטרור. אנחנו דורשים מהממשלה לצאת למבצע חומת מגן חדש ולהחזיר את הבטחון".

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: