מבזקים

מצפים לישועה? בפניכם הדרך

תוכן עניינים

האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א: ״ואם אדם יבין וישכיל את מעלת כח ספר דברים היה לוקח את הספר בכיס צמוד איתו לכל מקום ובכל זמן פנוי היה קורא פסוקים מתוך הספר הקדוש הזה״

בן ציון עטיה | כ"ח בכסלו תשע"ט | יום חמישי 6 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

ספר דברים נקרא גם ספר משנה תורה. ספר זה כתב משה רבנו 36 ימים לפני פטירתו מן העולם. משה רבנו ע״ה ברוח הקודש כתב אותו. 955 פסוקים ישנם בספר דברים, כנגד 955 שערים שיש בשמים, וכל פסוק ופסוק בוקע ופותח שער אחד בשמים (מתוך דברי האדמו״ר יאשיהו יוסף פינטו שליט״א).

כ״ק האדמו״ר שליט״א הכריז ואמר שכל אדם ישתדל ויקח על עצמו לקרוא ספר דברים בקהילת קודש שובה ישראל ויזכה לראות ישועות גדולות בכל דבריו, ישועות גדולות בפרט ובכלל.פינטו 4

דברי כ״ק האדמו״ר שליט״א: ״ספר דברים, שהוא משנה תורה, ניתן על ידי משה רבנו אשר ראה שהגלות עומדת להתארך עוד. משה רבנו ע״ה נתן לעם ישראל את ספר משנה תורה, שהוא ממתק את הגלות הזאת ופותח כל דלתות שמיים. הכח העצום של קריאת ספר דברים הוא לבקוע את כל הרקיעים שבשמיים, וכל פסוק פותח שער אחד ועוד שער, ולכן בדור יתום זה מצווה וחובה על כל יהודי להקפיד בכל יום לקרוא מספר משנה תורה, וכך במחזוריות לסיים בכל יום או בכל שבוע, וכל המרבה תבוא עליו ברכה. ואם אדם יבין וישכיל את מעלת כח ספר דברים היה לוקח את הספר בכיס צמוד איתו לכל מקום ובכל זמן פנוי היה קורא פסוקים מתוך הספר הקדוש הזה״.

פינטו 1

עוד מדברי כ״ק האדמו״ר שליט״א: ״ישנם 955 רקיעים, שדרכם מעלה המלאך מט"ט את תפילות עם ישראל, אולם אין לו רשות לעלות רק 950 רקיעים, אבל בתוך 55 רקיעים העליונים אין לו רשות לעלות, כי אין רשות לשום מלאך ושרף לעלות לשםפינטו 3. ולכן על יד האדם בקריאת ספר דברים, ספר משנה תורה לבקוע את 55 הרקיעים העליונים שאין רשות אפילו לשום מלאך ושרף לעלות שם. וזה הכח שנתן לעם ישראל משה רבנו ע״ה בספר דברים, ספר משנה תורה כיום אלפים ורבבות קוראים את ספר דברים על פי הנהגת כ״ק האדמו״ר שליט״א , כאשר רבים מהם צועקים בשער בת רבים את הישועות אשר זכו להם. רפואה, פרנסה, זיווג הגון, שלום בית, ועוד.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: