מבזקים

חברת החשמל חנכה מרכז מבקרים בתחנת הכוח אורות רבין סמוך לחדרה

תוכן עניינים

חברת החשמל חנכה הערב מרכז מבקרים חווייתי, חדשני וטכנולוגי, ע״ש האלוף (במיל) יצחק חופי, באתר תחנות הכוח אורות רבין שליד חדרה, עם סיום יום המירוץ החברתי, "בשביל האור", שהתקיים בסימן הביטחון האישי

שמעון לוי | כ"ד בכסלו תשע"ט | יום שלישי 4 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

ההשקה התקיימה בהשתתפות שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל יפתח רון-טל, ראש המוסד יוסי כהן, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, אורן הלמן סמנכ״ל רגולציה ושיווק בחברת החשמל ומכובדים נוספים.

שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ: "אני מאחל לכולם חג חנוכה שמח, וגאה שדווקא סביב חג האורות, נתחיל לראות את יישומה של הרפורמה בפועל".

יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל: ״היום יותר מהכל הקשר בין בטחון וחשמל ברור לכל. הבטחון האנרגטי מהווה חלק חיוני מתפיסת הבטחון של מדינת ישראל. תרומתם של אנשי המוסד וכוחות הבטחון לבטחון האישי והאנרגטי של הציבור הישראלי היא אבן יסוד בהוויה הישראלית. תרומתו של ראש המוסד לשעבר יצחק (חקה) ששימש גם כמנכ"ל אהוד במיוחד בחברת החשמל, היא עוגן במורשת המפוארת של בטחון מדינת ישראל.
חברת החשמל מסיימת שנה שהיא נקודת מפנה. מכל הבחינות. הרפורמה ההסטורית שנחתמה מבטיחה כי השנה הקרובה נושאת בחובה אתגרים רבים. אנו נכנסים לעידן של תחרות במשק האנרגיה שלצד השמירה על הבטחון האנרגטי של מדינת ישראל יאפשר לחברה להעניק גם קידמה וחדשנות טכנולוגית״

*ראש המוסד יוסי כהן: ״מסלול חייו של האלוף חופי הוא מסלול שירות ארוך, מגוון ומפואר. אבל עבורי הוא מעל הכל ראש מוסד נערץ ואהוב. כשהתגייסתי למוסד חקה כבר לא עמד בראשו, אבל אפילו אנחנו, העובדים הצעירים בתחילת דרכם המבצעית, שמענו את שמו ועמדנו על מורשתו.

גם היום אי אפשר לדבר על כל מה שעשה חקה במוסד, אך אפשר להזכיר את חלקו של המוסד במבצע אנטבה, את חיסול רוצחי הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן, את תחילת המבצעים החשאיים להעלאת יהודי אתיופיה ואת הקשרים הענפים שנוצרו בין המוסד לקשת רחבה של שירותי מודיעין.

קור הרוח של חקה והגיבוי האמיתי שנתן, השרו ביטחון ושידרו לאנשי המוסד שהם יכולים לעשות גם את הבלתי אפשרי. את יכולותיו המיוחדות הביא חקה גם לחברת החשמל. ראוי שייזכר חקה בזכות שירותו ומנהיגותו, בעולם הביטחוני והאזרחי כאחד״.

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: "חברת החשמל היא חברה מובילה ופורצת דרך מבחינה טכנולוגית, לכן החלטנו לשתף את הידע ולקדם חינוך טכנולוגי באמצעות מרכז מבקרים חדשני , שיביא לידי ביטוי את מורכבותו של העולם החשמלי שסובב אותנו ,24/7 . השגרה המובנת מאליה עבורנו, הלקוחות, מקבלת במרכז החדש המחשה של האתגרים היומיומיים, הפיתוחים המתקדמים והחדשנות בעשייה – חוויה מעשירה לכל גיל. המרכז החדש, הוא למעשה תצוגת תכלית לידע, הניסיון והחשיבה הטכנולוגית המתקדמת שהחברה מיישמת לטובת ללקוחותיה".

 

צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: