מבזקים

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "הודות לתמיכת ארה"ב בישראל משתנה כל האווירה באזור"

תוכן עניינים

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין נפגש עם סגן נשיא ארה״ב מייק פנס ואמר: ״המזרח התיכון משתנה הודות לתמיכה האדירה של ארה״ב בישראל״

אהרון קלפה | כ"ד בכסלו תשע"ט | יום ראשון 2 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

אדלשטיין נועד עם פנס ביום שישי בכנס של ה-IAC במיאמי, והודה לו על הנאום שנשא בכנס ובו הביע תמיכה גדולה בישראל ובזכותה של ישראל להגן על עצמה. בחשבון הטוויטר שלו, כתב יו"ר הכנסת אדלשטיין: "נפגשתי בסוף השבוע עם סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס. סגן הנשיא פנס הוא חבר אמת של מדינת ישראל ושל העם היהודי.
הודיתי לו על עמידתו האיתנה לצד ישראל ובעד זכותנו להגן על עצמנו. המזרח התיכון משתנה לנגד עינינו בזכות התמיכה האדירה של הנשיא טראמפ וממשלו בישראל. הברית בין ישראל לארה״ב חזקה מתמיד".

בפגישתם, אמר אדלשטיין לפנס: ״אדוני סגן הנשיא, הודות לתמיכה הבלתי מסויגת של ארצות הברית בישראל כפי שהבעת בנאומך, משתנה כל האווירה באיזור – גם במדינות ערב. לפני כמה שנים מדינות רבות קיוו וחיכו למתיחות ביחסי ישראל-ארה״ב, אך היום זה השתנה לגמרי. מדינות העולם ובהן גם מדינות ערב מבינות שהברית בין ארה״ב וישראל חזקה מתמיד. הן מבינות שאין להן ברירה אלא לשתף פעולה עם ישראל. הגישה של העולם הערבי כלפי ישראל משתנה, הרבה בזכות ממשל טראמפ״.

צילום: דוברות הכנסת

יולי1 יולי2 יולי3

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: