מבזקים

עורך דין פלילי

תוכן עניינים

משפט פלילי, מתחיל בהגשת כתב אישום מצד המדינה נגד חשוד בעבירה. נוהל זה, הינו רק הפתיחה של הליך פלילי ממושך, אשר יכול להזדכות בהרשעה או בזיכוי. על ביהמ"ש יהיה לקבוע, באילו תנאים יוחזק החשוד. לפעמים ביהמ"ש יורה על שלילת החופש של חשוד עוד לפני שהוגש נגדו כתב האישום. כאן יש  לערב עורך דין פלילי, אשר יוכל לדון מול ביהמ"ש לאחר שהוא קרא את כתב האישום או את התיק לעומק ויוכל לגבש את האסטרטגיה הנכונה, על בסיס הידע העשיר שלו בסדר הדין הפלילי.לאור ניסיונו בייצוג לקוחות בעלי מקרים דומים של הרשעות, יוכל עוה"ד למצוא הקלות או אפילו לגרום לשחרור החשוד, עד תום ההליכים נגדו.

מלאכת בחירת עוה"ד הפלילי חשובה ומכרעת

מלאכת בחירת עורך דין פלילי הינה חשובה ומכרעת, היות והוא זה שמייצג את החשוד בתיק הפלילי שהוגש כנגדו. מדובר בהליכים שמתחילים עם שלב החשדות העומדות כנגדו והחקירות המשטרתיות ועד לשלבי המעצר והשימוע. עוה"ד יציג את הטענות בכתב ובעל פה בכל המהלכים המשפטיים. הליכים פליליים משפיעים באופן ניכר על חיי הצדדים בהשוואה לשאר דיני המשפט, היות והכרעה זו, עשויה אף לפגוע בכבודם ובחירותם של החשודים. זו הסיבה שבחירה נכונה של עו"ד המתמחה בפלילים הינה חשובה מאין כמוה.  עורכי דין המומחים בפלילים, יכולים לבטל כתב אישום גם לאחר שהוגש נגד מרשם כתב אישום פלילי. עוה"ד יגיש את טיעוניו לתובע המשטרתי או לפרקליטות ביהמ"ש במידה וטיעונים אלה, יתקבלו אצל השופט.

איך בוחרים עו"ד המתמחה במשפט הפלילי?

לא כל עורכי הדין, בקיאים במשפט הפלילי. יש לבחור עורך דין פלילי בחולון, אשר מתמחה אך ורק בסדר הדין הפלילי ומנהל משרד שזהו תחומו העיקר. ברגע שתבחרו עו"ד שמתמחה בפלילים , תוכלו גם לבר לגבי הצלחותיו בתיקים של לקוחותיו וכן, אם קיבלתם המלצות וביררתם היטב, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם נכון. גם הכימיה בין עוה"ד הפלילי לביניכם חשובה ואת זה תוכלו לבחון בכמה פגישות מולו.  יש לגולל את המקרה שלכם באופן נכון מבלי להסתיר פרטים חשובים ולענות בכנות לכל שאלותיו של עוה"ד כאשר הוא ייפגש עמכם, מה שיוביל להצגה נכונה של התיק ולאסטרטגיה מצד עוה"ד שתתאים למקרה שלכם.

criminal lawyer

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: