מבזקים

הכול על בניית אתר אינטרנט בעידן המודרני

תוכן עניינים

אומנם זה נכון שכאשר האינטרנט רק עשה את צעדיו הראשונים לא כולנו הבנו את החשיבות שלו ואת היעילות שלו בחיינו, אך היום זה כבר ברור יותר מאי פעם. זה לא משנה אם בתור לקוחות אתם רוצים לקנות כרטיסי טיסה, לשכור רכב או להזמין כל שירות אחר, כי סביר להניח שבכל מקרה המקום הראשון שאליו אתם נכנסים הוא האינטרנט. זו הסיבה שבגללה גם כאשר אתם עומדים מהצד השני, כלומר מהצד שרוצה למכור משהו או מהצד שרוצה להציע שירות כלשהו, הנושא של בניית אתר אינטרנט צריך לעניין אתכם. זה בהחלט נכון לומר שאם אתם מנהלים עסק אבל אין לכם אתר, אתם לא ממש קיימים. בבואנו לראות מדוע בניית אתר אינטרנט זה עניין חשוב כל כך ולמה גם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, חייבים נוכחות אינטרנטית, אנחנו רואים שיש לכך מספר סיבות:

  1. כך ניתן להגדיל בצורה משמעותית ביותר ובמינימום מאמץ את חוג הלקוחות שלכם.
  2. כך ניתן לפרסם חידושים, מבצעים שונים והנחות לכל הלקוחות.
  3. הלקוחות שלכם מצפים שיהיה לכם אתר ולכן זה סוג של סמל סטטוס ומעמד.

משמעות הדברים היא שאם גם אתם רוצים שהעסק שלכם ייראה רציני וישדר מסר של אמינות, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט שנראה מקצועי ויפה שעה אחת קודם.

האם עצם העובדה שיש לכם אתר מספיקה?

התשובה היא כמובן לא. אומנם זה נפלא שאולי הזמנתם שירותי בניית אתר אינטרנט, או שניסיתם לעשות זאת בעצמכם, אבל מה עושים עכשיו עם האתר? והאם הוא באמת ממלא בצורה הנוכחית שלו את ייעודו? התשובה ברוב המקרים היא לא. אם תשימו את עצמכם בנעליו של הגולש הממוצע שמחפש שירות שקשור לעסק שלכם אתם תראו שגם אתם הייתם מתנהגים בדרך הבאה: חושבים איזה שירות דרוש לכם, כותבים את מילת המפתח בגוגל ונכנסים, בוודאות, לאחת מהתוצאות הראשונות שעולות לפניכם. לכן זה בהחלט נכון לומר ששירותי בניית אתרי אינטרנט הינם שירותים חשובים, אך ללא שירות של קידום אורגני בגוגל זה לא שווה הרבה. אתר אינטרנט שאינו מקודם הוא למעשה אתר שמופיע בעמוד שהוא אינו העמוד הראשון בגוגל, מה שאומר שמבחינת רוב הגולשים הוא בכלל לא אתר שקיים. רוב הגולש, וזה הוכח מחקרית, נכנסים רק לתוצאות הראשונות שגוגל מראה להם. זו הסיבה שבגללה כל מי שיש לו אתר שואף להגיע אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל, רק השאלה היא איך עושים זאת. קידום אורגני בגוגל זה לא עניין של מה בכך ולמעשה מדובר על עבודה רצינית ביותר שרק הטובים והמובילים בתחום יוכלו לעשות עבורכם. יש כאן עניין של ידע, ניסיון, גמישות והיכרות מעמיקה עם המערכת. לכן, אם חשבתם לרגע לנסות לבנות ולקדם את האתר שלכם לבד – כדאי שתדעו שזה לא ממש כדאי. במקום זה עדיף להפקיד את המשימה הזאת בידי הטובים ביותר בתחום כי רק כך תדעו שמהר מאוד האתר שלכם יהפוך להיות אטרקטיבי וכזה שאנשים רבים נכנסים אליו מידי יום.

חברה אמינה לבניית אתרים וקידומם

בין אם אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם מחפשים שירותי בניית אתרי אינטרנט ובין אם הייתם רוצים כבר לקבל שירותי קידום אורגני בגוגל, חשוב לבדוק אל מי אתם פונים. הרעיון הוא להפקיד את המשימה הזאת בידי מי שתדעו מראש שיוכל לעמוד בה, מה שאומר שלא כל ילד בן 16 שיש לו גישה למחשבים הוא הכתובת הנכונה. שימו לב שיש בתחום הזה היום הרבה מאוד גורמים שיציעו לכם חבילות קידום כאלה ואחרות ולכן יש משמעות לבדוק דבר או שניים אודות חברת הקידום שלכם. האם אתם פונים אל חברה שמציעה לכם שירותי קידום אורגני בגוגל אחרי שהיא יכולה להציג בפניכם הצלחות עם לקוחות אחרים? או שאולי מדובר על חברה שרק עכשיו מתחילה להיכנס לשוק הזה? אנחנו מציעים לכם לבדוק כמה שיותר פרטים אודות החברה המקצועית, בין אם זה בנושא של בניית אתרי אינטרנט ובין אם זה בשירות כמו קידום אורגני בגוגל, כי מה פתאום שתתפשרו? אתר מקודם הוא אתר שיכול להשפיע בצורה מאוד משמעותית על הצלחת העסק שלכם ולכן עדיף שתפנו אל הטובים ביותר בתחום.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: