מבזקים

יעקב זהבי: ההנדי-מן של התקשור

תוכן עניינים

תשכחו מכל מה שידעתם עד כה על מתקשרים, חוזים בכוכבים, פותחים במזלות ורואים ב'הילות' כי היום אני הולכת לספר לכם על סייקיק אמיתי. אחד כזה שמדבר לנשמה שלכם, נותן בכם מבט ומיד יודע את כל עתידכם. כן, הוא גם נותן פתרון לכל בעיה ותמיד מפתיע, במיוחד את הסקפטיים שבינינו

רות קרייתי | ג' תשרי תשע"ט | 12 בספטמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

אחרי שזכיתי ממרום גילי לראות ולשמוע עשרות רבות של אנשים אשר הציגו את עצמם כמתקשרים הכי חזקים שיש, או כאלו שחוזים בגורלות, ואיני באה ממקום של חוסר אמונה חלילה, ההפך. קו התפר בין המציאות לנסתר מאוד קוסם לרבים מאיתנו ואפילו די מסקרן, הייתי אומרת. אך יש כאלו שבשבילם תקשור הוא דרך חיים והם לא זזים לשום מקום מבלי להתייעץ קודם כל במתקשר האישי שלהם.

אז אחרי אין ספור ניסיונות שלא צלחו, מצאתי את האחד שלי. קוראים לו יעקב זהבי והוא מחולון. אל תשאלו אותי איך הגעתי אליו, כי יותר נכון לומר שהוא מצא את הדרך אלי "יש לי מסר מאביך" אמר לי בטלפון. מיד אורו פניי וחייכתי חיוך של אחת שמכירה את הטריק הזה "ומה אבי מסר לך לומר לי?" שאלתי. יעקב ענה לי את התשובה הכי לא צפויה ששמעתי עד כה ואמר שמדובר במסר מיוחד שרק אבא שלי ואני יודעים עליו. דממה. שתיקה ארוכה והוא "הלו, את כאן?" שאל. "כן ברור אני פשוט המומה. תגיד, איך ידעת את זה? זה משהו שסיפרתי רק לאבי כשהייתי ילדה" אמרתי. "אביך סיפר לי. הוא אמר לי שאת לא תאמיני לי אלא אם כן אספר לך את הסוד ששניכם שומרים מזה כמה עשורים". שוב דממה. לא ידעתי את נפשי משמחה. "אביך מבקש שתפסיקי לבכות ושתזכרי אותו רק במקרים טובים שקרו לכם ביחד". אמר. "ואיך אני יכולה לדעת שאתה לא מתחזה למי שיכול לדבר עם המתים?" שאלתי, והוא ענה לי: "את עדיין לא מכירה אותי ולא מכירה את היכולות שלי, אבל אני לא רק מתקשר, אני גם מרפא ועוזר לאנשים בכל הבעיות שלהם". "למה אתה עושה את זה?" והוא ענה: "זה כזה כיף לעזור לאנשים. אני נהנה מזה ומביא לי סיפוק. זה היעוד שלי בחיים". אחר כך פצחנו במונולוג משעשע, כן הוא הצחיק אותי, כי לכל דבר היה לו תשובה, במיוחד בדברים ברומו של עולם הנסתר. אתם מבינים שדבר כזה לא יכול היה לעבור בשתיקה וקבענו פגישה.

ימים ספורים אחר כך התנעתי את הרכב ונסעתי לחולון, כי לא יכולתי לתת לאוצר כזה של הטבע, לחמוק מהידיים. למרות שאני שונאת שמחטטים לי בקרביים, ולמרות שידעתי שיעקב יחטט לי בנשמה כפי שמעולם לא נתתי לאיש לעשות זאת, רציתי לקבל תשובות לכמה תעלומות נעלמות בחיי. רציתי לדעת למה דברים קרו לי ואיך ממשיכים הלאה. "את לא מבינה מה אני מסוגל לעשות" הוא אמר. את האמת? זה לקח קצת יותר משעה ואז האסימון ירד. יעקב דיבר ודיבר, וסיפר על חייו ועל עבודתו מול אנשים שהוא אינו מכיר, ששוחרים לפתח ביתו בבקשות שונות ומשונות. ראיתי את היכולות האלו במדע דמיוני, בסרטים. ככה. ממש ככה, אך במציאות טרם נתקלתי במישהו גאוני שיודע את האמת הנסתרת ויודע לתת תשובות ופתרונות לבעיות. אנשים מכל קצווי הארץ באים אליו כדי להתייעץ איתו, או לקבל טיפול רפואי, כי הוא מדבר עם ישויות ו"עם כל דבר שזז. אפילו עם צמחים, פרחים וחיות בית. אני מדבר עם כולם, חוץ מחפצים דוממים". הוא אמר. "ואיך אתה יודע את כל התשובות?" שאלתי. "אני יודע. פשוט יודע מה הם רוצים. אני יודע את נפש האדם, את נפש החי והצומח. אני קורא מחשבות של אנשים כדי לדעת מה הם רוצים. אני גם מרפא אותם. מוריד את הכאבים שלהם הפיזים והנפשיים". "אז אתה בעצם הנדי-מן של התקשור, אבוללה לא קטן". צחקתי.

צחוק, צחוק, ומתי הפסקתי לצחוק? אחרי מספר שיחות נפש שניהלנו אחרי המפגש הראשון שלנו. וכך יום רדף יום וכל נושא שהסתבכתי איתו, הרמתי טלפון ל- deliverer (המושיע) האישי שלי. כשכאבה לי הבטן, כשקמתי עם מגרנה נוראית, כשנתפס לי הגב ולא יכולתי לקום מהמיטה. והוא מרחוק היה מבקש ממני לעצום את העיניים וחיטט לי בנשמה. מחק, תיקן או השד יודע מה, כי תמיד אחרי טיפול טלפוני קמתי על הרגלים בריאה ושלמה. ואז הגיעו השאלות המרגיזות של הבעיות הקשות. "יעקב, מתי יחזירו לי את רישיון הנהיגה שלי?" שאלתי, "לא יתכן שבגלל קנס שלא שולם בזמן, שללו את רישיון הנהיגה שלי". ויעקב צחק: "לכי למשרד הרישוי הם יתנו לך בחזרה את הרישיון ביד". "אין מצב יעקב. הם דורשים ממני לעבור תאוריה וטסט מחדש" התעקשתי, אך הוא התעקש יותר: "הרישיון מחכה לך במשרד הרישוי לכי תקחי אותו. לא תצטרכי לעבור טסט ותיאוריה. באחריות". שעה וחצי אחר כך, מעבר לכל היגיון רציונאלי, צילמתי את הרישיון שהוחזר לי ושלחתי לו בוואטאפ.

שלא תחשבו שבזה הסתיימו ההפתעות. חוק מרפי עבד אצלי שעות נוספות ואתגרים חדשים הגיעו בשרשרת, אך הוא פתר את כולם. בכל דילמה שנתקלתי, בכל משוואה לא פתורה, בכל צומת דרכים בה עמדתי, יעקב זהבי תמיד היה שם ובכל אותן פעמים של התחבטויות ללא מענה, הוא ידע את התשובה והפתיע אותי כל יום מחדש. אוצר בלתי נדלה ואין סופי של הטבע נמצא בהישג ידי, מעבר למתנה ששלח לי היקום בדמות חברות מופלאה, אמיצה והמיוחדת שפיתחנו אחד עם השניה. יעקב תגיד, איפה היית עד היום?

050:6456080
051:5018821

מתקשר בחסד עליון: יעקב זהבי
מתקשר בחסד עליון: יעקב זהבי

יעקב זהבי 2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: