מבזקים

אלפי ישראלים המבקשים לממש את זכאותם לאזרחות אירופאית דרך חברת 'פספורטגו'

תוכן עניינים

השחקנים אלברט אילוז, אלון דהן, מוריס כהן ורותם זיסמן כהן הגישו בקשה לקבלת אזרחות אירופאית פורטוגלית באמצעות חברת 'פספורטגו'

אנקה גרינברג | כ"ה באלול תשע"ח | 5 בספטמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

אומנים מוערכים פנו לחברת 'פספורטוגו'  והגישו בקשה לקבלת אזרחות אירופאית פורטוגלית. השחקן אלון דהן שאביו יליד מרוקו ואימו ילידת תורכיה אומר שאת ההחלטה קיבל בהתייעצות עם משפחתו והיא בוודאי תאפשר לו בעתיד אפשרויות נוספות. השחקן אלברט אילוז יליד מרוקו בחר באזרחות נוספת במטרה לגוון את האפשרויות לאחר גיל 60. השחקן מוריס כהן שהוריו ילידי מרוקו ואלג'יריה, ורעייתו רותם (זיסמן) כהן שאימה ילידת טוניס בחרו באזרחות שניה כהחלטה משפחתית ארוכת טווח.  כולם מציינים שאין להם כוונה להגר מישראל, כאן הבית, המשפחה והחברים.

בחודש שעבר קיבל מנכ"ל חב' "פספורטוגו", עו"ד מוטי כהן תעודת הוקרה מידיו של פרופ' הרב משה עמאר, מייסד עמותת "אורות יהדות המגרב" על תרומתו לעמותה העוסקת בפיתוח המחקר של כתבי יד עתיקים שחוברו מאז גירוש ספרד ועד שנות החמישים של המאה האחרונה במדינות צפון אפריקה.

מנכ"ל החברה עו"ד מוטי כהן: "700 אלף ישראלים מחזיקים באזרחות נוספת. אחוזי ההצלחה ללקוחות "פספורטוגו" עומדים על 98.6 אחוזים בקבלת אישור זכאות מהקהילה היהודית, מטרתנו היא להפוך את תהליך הבקשה ליעיל עבור הלקוח כך שימצא את כל מה שהוא צריך תחת קורת גג אחת".

חברת "פספורטוגו" מגבעתיים משרתת אלפי ישראלים המבקשים לממש את זכאותם לאזרחות אירופאית – פורטוגלית וספרדית ומקיימת קשרי חוץ עם הקהילה היהודית וגורמים מקצועיים ורשמיים בפורטוגל וספרד לקידום לקוחותיה.  "פספורטוגו" היא החברה הגדולה בישראל בתחומה. הסיבה שבגינה פונים לחברה לקבלת אזרחות אירופאית – פורטוגלית וספרדית היא שורה ארוכה של הטבות והעובדה שאזרחות היא נכס נצחי שעובר מדור לדור.

אלון דהן ועו"ד מוטי כהן הבעלים של פספורטוגו
אלון דהן ועו"ד מוטי כהן הבעלים של פספורטוגו
אלברט אילוז ומוטי כהן. צילום ארכדי אברמוב
אלברט אילוז ומוטי כהן. צילום ארכדי אברמוב
מוריס כהן ורעייתו רותם זיסמן כהן במשרדי פספורטוגו עם המנכל עו"ד מוטי כהן. צילום ארכדי אברמוב
מוריס כהן ורעייתו רותם זיסמן כהן במשרדי פספורטוגו עם המנכל עו"ד מוטי כהן. צילום ארכדי אברמוב
פרופ' משה עמר ועו"ד מוטי כהן
פרופ' משה עמר ועו"ד מוטי כהן
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: