מבזקים

פתרונות תאורה חסכונית ויעילה למפעלים

תוכן עניינים

מגמת החיסכון באנרגיה אינה זרה לנו, מפעלים ותעשיות פועלים רבות כדי לחסוך בהוצאות האנרגיה, הן מבחינת צמצום בהוצאות החשמל והן מבחינת שמירה על איכות הסביבה. מגמה זו הולכת ומתפתחת בקצב מהיר, ולכן רבים עוברים לתאורה חסכונית ויעילה המתאימה למפעלים ומרכזים שונים בהם זקוקים לעוצמת תאורה גבוהה. אגב, לא רק מפעלים, גם במרכזים ציבוריים, משרדים, בתי פרטיים ועוד מגוון מקומות אחרים מתייחסים לנושא זה ברצינות, ואף עיריות ורשויות מקומיות מחליפות את התאורה הקיימת לתאורה מתקדמת ואיכותית יותר המאפשרת חיסכון משמעותי באנרגיה.

אין ספק שתאורה היא חלק חשוב במפעלים, הרי עובדים נמצאים יום יום בחלל גדול וזקוקים לתאורה איכותית שתספק להם ראייה טובה כאשר הם עובדים עם מכונות תעשייתיות שונות. התאורה יכולה להשפיע על תפוקת עבודתם, וגם על ראייתם לטווח הארוך, ולכן רבים נעזרים ביועץ תאורה חסכונית המומחה בהתאמת תאורה לחלל, ובכן בבחירת תאורה חסכונית המתאימה לאופי העבודה במקום. את תאורת הניאון הישנה ובכן תאורות שהיו שימושיות בעבר וצרכו אנרגיה רבה, הם מחליפים לתאורה חסכונית יותר כגון לתאורת לד הנחשבת לטופ שבטופ, הן מבחינת חיסכון באנרגיה והן מבחינת אורך חייה של הנורה, כך שמדובר בחיסכון כפול.

תפקידו של יועץ תאורה חסכונית למפעלים

ראשית נסביר כי תפקידו של יועץ תאורה למפעלים הוא לסרוק את החלל הדרוש ולהתאים את כמות התאורה הנדרשת בחלל מסוים, ובכן עוסק גם בשיפור תחום החיסכון באנרגיה וחלוקת התאורה באופן מיטבי בחלל. נסביר כי מפעלים מאופיינים בחלל עבודה גדול ומרכזי, כאשר החלל מחולק על פי אזורים שונים בהם מתקיימים עבודות שונות עם מכשור מקצועי. מטבע הדברים, חללים שכאלה דורשים פתרונות תאורה יצירתיים ואף שילוב של כמה גופי תאורה כדי להאיר בצורה מיטבית את החלל. בשל הקושי הרב במציאת פתרונות יצירתיים, רבים פונים ליועץ תאורה חיצוני המכיר היטב את כל סוגי התאורה ויוכל להתאים את התאורה הנדרשת לחלל על פי אופי העבודה המתבצעת, גודל החלל וגם על פי עיצוב המקום.

שמירה על בטיחות המפעל

כחלק מעבודת של יועץ תאורה למפעלים, עליו לדאוג גם לתאורה בטיחותית שתאפשר לעובדים לעבוד בצורה בטיחותית יותר, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. זאת הוא יבצע על ידי בחירת תאורה שאינה פולטת חום וחומרים מסוכנים. נציין כי במפעלים מבצעים עבודות מורכבות כגון הרכבות, שימוש במכשור כבד, פיקוח על מוצרים פגומים ועוד. מסיבה זו נדרשת תאורה איכותית, משום שתאורה לקויה תוכל גם להקשות על העובדים לבצע את המשימות בהצלחה וגם תפגע בראייתם לטווח הארוך.

זה הזמן להזמין יועץ תאורה שיוכל לפתור עבורכם את כל בעיות התאורה הטמונות במפעל. יועץ תאורה יוכל לשפר את נראות המקום, יוכל לסייע לעובדים לעבוד בצורה בטוחה יותר והכי חשוב – יועץ תאורה יחסוך לכם רבות בהוצאות החשמל.

Lighting - cost-effective - and effective - for factories

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: