מבזקים

מידה גדולה של חזייה מה חשוב?

תוכן עניינים

עד לפני כמה שנים, לא הייתה שום קולקציית חזיות ראויה לשמה לנשים במידות גדולות (וגם לא בגדים אופנתיים). ההשתלטות של מסלולי התצוגה הובילה קונספט של "את רזה ויפה לך" ובהתאם- אם את מלאה ויש לך מידות גדולות, את ממש, אבל ממש לא רלבנטית.

אבל אחרי כמה שנים של בשורות רעות על אנורקסיה וקורבנות אופנה, רזון קיצוני והרעבה על סף החולי, רק כדי להפוך לדוגמנית מצליחה, משתנה המודל הזה אט אט והיום על שערי מגזינים של אופנה נחשבים,  מככבות גם נשים במידות גדולות וראויות.  הקונספט של רזה ויפה לך, נכון בעיקר לעולם המערבי ובעוד הוא מקפיד על כל גרם, דווקא במזרח להוטים לנשים בעלות קימורים ומידות גדולות שנתפסות הרבה יותר נשיות וסקסיות.

החזיות יש לומר, גם עשו מפנה חד לכיוון המידות הגדולות. אם בעבר אישה במידות גדולות, הייתה צריכה להיכנס לחנות חזיות של נשים מבוגרות כדי לרכוש חזייה במידה שלה, היום מותגי על מייצרים חזיות לנשים במידות גדולות וזו רק התחלת החגיגה. יש עולם שלם של לבני נשים במידות גדולות שלא היה מבייש שום דוגמנית עם טעם טוב.

חזייה תומכת במידה גדולה

מנתונים ברשת עולה כי אחד הדברים הכי קשים עבור אישה במידות גדולות זה להבין איזו חזייה טובה לה. 70% מהנשים טועות בבחירת מידת החזייה שלהן. יש פה הרבה מעבר לעיצוב וזה לגמרי עניין בריאותי. נשים במידת חזה גדולה מתלוננות לא אחת על חוסר נוחות "לסחוב" את החזה הזה, אבל אין ספק שעם חזייה נכונה, החיים שלהן יהיו הרבה יותר קלים. המטרה של חזייה, היא לא לעצב את הגוף, אלא להקל על המשקל של בעלות החזה הגדול. כאשר יש חזייה תומכת שיושבת נכון על החזה "ואורזת" אותו נכון, היא מקלה על הגב שצריך לשאת את המשקל הזה ולכן תמיכה זה הדבר הכי חשוב בבחירת החזייה.

עיצוב ובד נושם- חזייה במידות גדולות

דבר נוסף שחשוב הוא שהחזייה צריכה להיות מעוצבת בצורה נכונה לחזה. אסור לדחוס אותו, ללחוץ עליו או להדק אותו. החזה חייב לשבת נכון ונוח. הוא לא צריך להיות רפוי, כי אחרת שוב המשקל עובר לגב, אבל הוא חייב להיות תומך אבל לא לוחץ.

בחירה של חזייה לנשים בעלות חזה גדול, חייבת להיות גם בנושא של הבדים. בדים מאוורים ונושמים, מקלים על התחושה וגם נשים בחזיות במידות גדולות יכולות לחוש שהן הולכות עם ומרגישות בלי וזו ההרגשה הכי טובה. כאשר החזיה תומכת בצורה נכונה והיא עשויה מאריג חי ונושם, התחושה היא של שחרור מהחזה הגדול, שליטה בו וכמובן אין שום כאבי גב. בדרך כלל להשגת תמיכה יש לקנות חזיות עם ברזלים או תמיכה אחרת שמייצבות את חזה ולא מאפשרות לו ליפול.

Large bra size

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: