מבזקים

נומרולוגיה תורה שמתבססת על משמעות המספרים

תוכן עניינים

שיטת הנומרולוגיה היא תורה המתבססת על משמעות המספרים. לכל איש יש שם ותאריך לידה המשקפים סודות כמוסים לגביו.

תאריך הלידה והשם מלמדים על תכונות אופי, רצונות יכולות וכישורים של האדם.

נומרולוגיה עוזרת לנו להבין מצבים שקורים בחיינו. הנומרולוגיה מורה לנו על כיוונים חדשים שלא ראינו אותם קודם לכן, היא עוזרת לנו להגיע לכיוון האמיתי שלנו בחיים.

נומרולוגיה עוזרת לנו לשפר את חיינו. חכמת המספרים מעניקה לנו את היכולת להבין מדוע אנו חוזרים על אותן טעויות ועל אותה התנהגות הגורמת לאכזבות וכישלונות.

נומרולוגיה מספרת לנו על עברנו ומצביעה על סימני דרך ושלבים שעברנו במהלך חיינו. הנומרולוגיה מציגה את הפוטנציאל, האפשרויות, וההזדמניות הגלומות בעתיד.

נומרולוגיה מציינת היכן אנו נמצאים, מהו הכיוון שעלינו ללכת בו ומהי מטרת חיינו. בזכות המספרים אנו לומדים להבין את היחסים שלנו עם הסביבה והקרובים אלינו.

השם המלא של האדם מעיד על משמעות חייו, השיעור שעליו ללמוד, והמכשולים שעליו להתמודד. על פי תורת הקבלה, השם הוא שורשה של הנשמה, הנשמה בוחרת את השם באמצעות ההורים.

לכל אחד מאיתנו יש מספר מרכזי ודומיננטי, המספר מעיד על תכונות מרכזיות ובולטות, על יתרונות וחסרונות, ועל תחומי עיסוק ועניין התואמים לנו וגם כאלו שלא. כאשר אדם מוצא את הנתיב הנכון של הגשמתו העצמית, הוא בהרמוניה עם עצמו ועם העולם סביבו.

ניתוח מעמיק של מפה נומרולוגית תביא להבנה מדויקת של המצב שהאדם נמצא בו, ופתרון בעיות בצורה הנכונה.

לסיכום, בחיינו יש הרבה התמודדויות, צמתים ופרשות דרכים בהם צריך להחליט לאן לפנות, הנומרולוגיה עוזרת להעריך את התוצאות העתידיות ולקבל את התשובה המתאימה והמדויקת לכל מצב.

אשמח תמיד לעזור

 

מאת: חגית שרעבי

 

%d7%97%d7%92%d7%99%d7%aa3

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: