מבזקים

מחפשים אינסטלטור צדיק?

תוכן עניינים

כאשר אנחנו בוחרים איש מקצוע זר ולא מוכר לנו, במטרה שיספק לנו שירות וטיפול, עשויה לנקר בנו השאלה האם אנו מקבלים טיפול מוצלח, מהימן ובמחיר טוב. במקרים רבים, התוצאה תהיה שלא. אנשי מקצוע שרלטנים נוטים לנצל את תמימותם של לקוחותיהם ואת אי-ידיעתם במטרה לגבות תשלומים גבוהים יותר על שירות שניתן היה לפתור אותו במהירות רבה ובמחיר נמוך יותר. זוהי הסיבה לכך שקמה תכנית טלוויזיונית שהחליטה לומר בגלוי ובקול "לא עוד!".

"יצאת צדיק", תכנית התחקירים הטלוויזיונית בהנחייתו של חיים הכט זוכה לרייטינג גבוה מרגע יציאתה לאוויר העולם ובצדק, שכן היא מביאה את השיח לקהל הרחב ומיידעת אותו בנושא. תכנית הטלוויזיה בוחנת אנשי מקצוע ואת טיפולם בסוגיות ובתקלות פשוטות למדיי. טיפולם נשקל על סמך שלושה קריטריונים עיקריים – אמינות, מקצועיות ומחיר.

במהלך התכנית, נבחנו אנשי מקצוע רבים ובהם אינסטלטורים. אחדים הוכרו כרמאים וכשרלטנים ואילו אחרים זכו לקבל מעמד של "אינסטלטור יצאת צדיק". מעמד זה עשוי לשמש קריטריון מוצלח בעת בחירתכם אחר אינסטלטור מומלץ ומהימן.

קריטריונים נוספים לחיפוש

חיפוש אחר אינסטלטור תל אביב היא לא משימה פשוטה. השוק מוצף באנשי מקצוע וכן בשרלטנים המציגים עצמם כמקצוענים ומוסמכים כשבפועל הם חסרי ניסיון, הסמכה ומקצועיות. שוק האינסטלציה אינו מפוקח מספיק, לצערנו, ולכן עלינו מוטלת המשימה לבצע בחירה מושכלת. הנה מספר קריטריונים נוספים שייסעו לכם לבחור נכון –

  • אתרי מדרג מהימנים – קיימים מספר אתרים מקצועיים המדרגים את אנשי המקצוע באופן מהימן על בסיס המלצות שנבחנות בקפידה. האתרים הללו מאפשרים לכם לבחור את אנשי המקצוע על סמך גורמים רבים, כגון, מחיר, איכות שירות, מהימנות, מקצועיות, זמינות ונגישות ועוד.
  • המלצות – אין כמו המלצות מפה לאוזן, ובייחוד כאשר הן מגיעות מאנשים שאנו מכירים. זה הזמן להיוועץ בקרובי משפחה, בשכנים, בחברים לעבודה ובחברים ווירטואליים (וברצינות, אין ספק שאתם מכירים את כל חבריכם לעמוד הפייסבוק).
  • הצעת מחיר מתואמת מראש – לעיתים קרובות, אנו נוטים להיות מופתעים מעלות הטיפול הסופית. לכן, אם האינסטלטור מציע הצעת מחיר מתואמת מראש וכן חתומה, תוכלו להיות רגועים יותר שכן מדובר בסממן לעבודה מקצועית. את המחיר המוצע לכם תוכלו לבחון בהתאם למחירון הממוצע בשוק המפורסם ברחבי הרשת.
  • לוח זמנים – אינסטלטור מקצועי בדרך כלל יספק לכם את לוח זמניו המתוכנן והמשוער וישתדל לעמוד בו.
  • אחריות – חשוב מאוד לוודא שהאינסטלטור מציע אחריות על עבודתו, כך שבמידה שחלילה יצוצו תקלות וכשלים, תדעו שיש לכם לאן לפנות ושבעייתכם תקבל מענה הולם.
  • קבלות – אינסטלטורים מקצועיים, מוסמכים ומורשים לתת שירות יעבדו עם קבלות,. הימנעו מאינסטלטורים שמעדיפים לעבוד "בשחור", שכן אינכם רוצים להסתבך עם חובבנים, רמאים ולא עובדים כחוק.

ציוד טכנולוגי משוכלל

השפעתה של ההשתכללות הטכנולוגית נתנה את אותותיה בכל תחומי החיים השונים, ובהם גם בתחום האינסטלציה המקצועי. לרשותו של האינסטלטור המקצועי יעמוד ציוד חדשני ומשוכלל שיאפשר לו לבצע עבודה מדויקת, איכותית וזריזה. בדרך כלל האינסטלטור יצטייד במצלמה תרמית ובסיב אופטי למשל. אלו יאפשרו לו לאתר תקלות במערכת הביוב והצנרת שקשות לאיתור, בייחוד במקומות בהן הגישה אליהן מצומצמת או חסומה. מלבדן, האינסטלטור יצטייד גם בספירלות לצורך פתיחת סתימות. הספירלה החשמלית כוללת קפיץ חשמלי ארוך המחובר לקרס קפיצית שנועדה לטפל ולשחרר גם את הסתימות הקשות ביותר.

להזמנת אינסטלטור מקצועי וישר היכנסו: https://www.plumber-telaviv.co.il

insteltortzikintelaviv

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: