מבזקים

שר העבודה והרווחה חיים כץ הנחה לקדם את רווחת תושבי אשקלון

תוכן עניינים

שר העבודה והרווחה בביקור באשקלון ואמר: "נסייע ככל הניתן להמשך קידום רווחת התושבים בעיר". בין הנושאים שעלו בביקור השר היו סיוע בהקמת מרכז יום תמר לאנשים עם פיגור קשה והפעלת מועדונית חדשה לילדים עם בעיות התנהגות

בן ציון עטיה | ג' בסיוון תשע"ח | 17 במאי 2018 | מערכת ישראל ניוז

הבוקר (חמישי) הגיע לביקור באשקלון שר העבודה והרווחה, חיים כץ, במסגרתו קיים פגישת עבודה עם הנהלת העירייה ועם הגורמים המקצועיים. בפתח הפגישה הוצגו בפני השר הפרויקטים והתוכניות הקיימים באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה למען האוכלוסיות השונות, בהן אזרחים ותיקים, ילדים ונוער ובעלי צרכים מיוחדים.
כמו כן, קיבל השר סקירה אודות השירותים החדשים שבוצעו ומבוצעים בעיר, כמו מבנה חדש למרכז הורים ילדים, הקמת הרכב מוזיקלי ייצוגי אש-קול לאנשים עם מוגבלויות, ציון יום הנכה הבינלאומי, הקמת מרכז יום תמר, שיפוץ בית הספר 'מעיין שרה' והקמת מרכז יום רב-תכליתי.

בהמשך עלו לדיון מספר נושאים, בהם, תקצוב הפעלת תוכניות חדשות, כמו הקמת שתי מועדוניות למגזר החרדי לגילאי 6-12, הפעלת מועדונית חדשה לילדים עם בעיות התנהגות והפעלת תכנית משפחה בשביל הצמיחה – עבור 9 משפחות לילדים בסיכון; סיוע בהקמת מרכז יום 'תמר' לאנשים עם פיגור שכלי קשה ותקצוב תוספת שעות כוננות עובדים סוציאליים לצורך ביצוע מערך כוננות 24/7 במסגרת חוק הנוער.

לאחר הצגת הדברים אמר השר כי ייבחן דרכים לאשר את הבקשות, והוסיף: "המחלקה לשירותים חברתיים באשקלון עובדת מצויין. זו פעם שנייה שאני מבקר בעיר שיש בה הרבה לב ונשמה ורצון לתת וזה מתחבר למדיניות שלי לנצל באופן מלא את התקציב של המשרד. נסייע ככל הניתן להמשך קידום רווחת התושבים״.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "תחום הרווחה הוא אחד התחומים הרגישים והחשובים שיש. כרשות, אנחנו צריכים לעשות הכל על מנת להיות שם בשביל התושבים ברגעים היותר מאתגרים בחייהם ולסייע להם ככל שנדרש. אני רוצה לשבח את השר על עבודתו בתחום ולהודות לו על תרומתו לטובת הקמתם של מעונות היום באשקלון ועל הנכונות שהביע להמשיך ולסייע לתושבי העיר".

סגן ראש העיר הממונה על הרווחה, רמי סופר: "אני מברך את השר על ביקורו החשוב באשקלון. עיריית אשקלון ואגף הרווחה, עליו אני ממונה, ימשיכו לפעול ולקדם פרוייקטים נוספים במטרה לתת מענה לכל תושב ותושב שזקוק לשירותינו".

בסיום הפגישה, יצאו המשתתפים לסיור במרכז יום 'תמר' המשמש כמרכז יום לאנשים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, במית"ר – מרכז יום טיפולי לנוער, שם נפגש עם בני הנוער, ובמבנה החדש של המחלקה להתמכרויות שהולך ונשלם בימים אלו בשכונת 'שמשון'.

11 12

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: