מבזקים

מקורבי ראש הממשלה ביבי נתניהו: "רדיפה אכזרית של אנשי בליעל"

תוכן עניינים

מי שקורא מהצד את התנהלות התקשורת הקלוקלת ואת רדיפתם המגמתית והבלתי מרוסנת, אחרי ראש ממשלת ישראל ובני משפחתו, מבין מיד כי נעשתה כאן מלאכת מחשבת שזורה, מעמיקה ויסודית מאוד, של גורמים מניפולטיביים שמשקיעים ימים ולילות למשימה אחת ויחידה: להפיל את ביבי נתניהו מראשות הממשלה.

לעיתים נדמה כי התקשורת בישראל אינה הוגנת ואינה פועל על פי מוסר המידות והחוקים כפי שכתובים בספר: אמנת העיתונות של עיתונאי שחתום בה וחייב לפעול על פיה.

לשמחתם של כל מעריציו ומוקירי דרכו הפוליטית, ראש הממשלה ביבי נתניהו לא ישב בחיבוק ידיים ופרסם תגובה. בפוסט שהועלה בדף הפייסבוק, טען נתניהו כי ההתנפלות התקשורתית על רעייתו נובעת מגורמים מובילים בתקשורת, שמעוניינים לפגוע בו ובדרכו הפוליטית. וכך כתב: "קמפיין 'רק לא ביבי' הפך לקמפיין 'רק לא שרה', הכול כדי לסלול את דרכו של השמאל לשלטון".

מסתבר, שמלבד נתניהו היו עוד אנשים שלא אהבו את ההתנפלות התקשורתית על ראש הממשלה ובני משפחתו. מקורביו של נתניהו הלינו בפני ואמרו מילים קשות על התנהלות התקשורת בעניין. זוהי רדיפה אכזרית ביותר. מעולם לא נעשתה רדיפה שכזו על ראש ממשלת ישראל ולא בשנים האחרונות. לאחרונה נדמה שלא רק התקשורת חוגגת על חשבון ראש ממשלתנו, אלא גם אומנים הצטרפו "לחגיגה" ואיש אחוז אמוק שהפיל את פסל הזהב שנוצר כהתרסה והוצב בכיכר רבין, לקול תשואות הקהל.

את התנהגות התקשורת שרודפת אחרי נתניהו ובני משפחתו, ניתן להגדיר בהחלט כרדיפה אכזרית שמטרתה לזרוע הרס וחורבן. להשמיד ולאבד כל חלקה טובה של עשיה מסורה רבת שנים.

למרות המסירות נפש של נתניהו ומשפחתו, למרות ההקרבה האישית ללא פרטיות אישית, בוחרים עיתונאים שאמורים לשמור על צדק והוגנות, לתקוף את העשייה המבורכת של ראש הממשלה המסור. כאשר אני חושב על זה לעומק, אני תוהה האם יש מישהו שיודע כמה קשה היא עבודתו של ראש ממשלה? והלו"ז המטורף 24/7 – 365 ימים בשנה ללא מנוחה. זה פשוט לא אנושי. כמה מסירות מתבקשת בעבודתו, ולכמה סכנות חשוף האזרח מספר אחד במדינה?

בהודעה שהתפרסמה היום בקבוצת התמיכה בפייסבוק, בבני משפחת נתניהו, מקרוביו של ראש הממשלה פרסמו כך: "אנו, קבוצת 'תומכים במשפחת נתניהו' ופעילי מפלגת הליכוד,

מביעים תמיכתנו בראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו. אל מול ההכפשות חסרות הגבול שהוא סופג יום יום. תפקידה של התקשורת היא להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה, אולם אין מתפקידה לשמש כמוציא להורג. ביקורת עיתונאית היא נדבך נדרש וחשוב במדינתנו, אך היא צריכה להיות מקצועית ועניינית. אנו קוראים לכלי התקשורת בישראל,

די לנבירה האינסופית בחייו הפרטיים של ראש הממשלה ומשפחתו. אנו קוראים לסיקור תקשורתי הגון ומאוזן". זועקים תומכי ביבי נתניהו

ההחלטה היום, ממחישה טוב יותר מכל החלטה אחרת את התחושה הציבורית ההולכת ומתרחבת, לפיה עקרונות הצדק של התקשורת התקלקלו ופינו את מקומם לתאוות נקם, להשפעת מקורבים מאנשי השמאל ולהשפעה ממניעים זרים של התקשורת. לא ברורה לי  התנהגותם של העיתונאים. האם הם החליטו לעשות 'חיבוט הקבר' לראש הממשלה?

התנהלותה של התקשורת בעניינו של ראש הממשלה ביבי נתניהו, היא כסימון מטרה וסיקול ממוקד בכל מחיר. אנשי התקשורת הם אלו שאמונים על שמירה לצדק, מפספסים את המטרה ונוגעים במהלכים שמשמשים את אנשי השמאל ושכל רצונם הוא רדיפה אחרי השלטון. היום אנחנו רואים זעקה, על רדיפה קשה ונוראה כנגד האזרח מספר אחד במדינה. הם החליטו לרדוף אחרי נתניהו ומשפחתו בכל מחיר.

התנהלות התקשורת בעניין, הוא זה ביזיון גדול לכל מערכת התקשורת והצדק במדינה מתוקנת. כתבים ועיתונאים מתנהגים כחבורת בריונים. האם יעלה על הדעת שתקשורת של מדינה מתוקנת בשנת 2016, תרדוף כך את ראש הממשלה המסור ולא תמצא את הטוב הגדול שבאדם ובעשייה שלו, אדם שנבחר לכהן בראשות הממשלה? בריונות, רדיפה, שנאה, אפליה וכל מידה רעה.

אלו המילים שנשמעות מפיהם של תומכי ראש הממשלה ומשפחת נתניהו. ציטוט של מספר תגובות.

"שנאת התקשורת לראש הממשלה נתניהו, לרעייתו ולמשפחתו מוציאה את העיתונאים מדעתם! מה כבר לא אמרו עליהם?! גיבובי שקרים, רכילות זולה ושום מידע חדש. אותם השמצות, אותם אנשים מתוסכלים שכל מטרתם לפגוע ולפגום בממשלת הימין ובראש הממשלה, רעייתו ומשפחתו".

"לרוה"מ מר בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו היקרים: אילו היה באפשרותי לתת לכם דבר אחד בלבד, הייתי נותנת לכם את היכולת לראות את עצמכם, כפי שאחרים רואים אתכם. אז הייתם נוכחים לדעת עד כמה הנכם אנשים מיוחדים במינם ואהובים על הבריות. לרובנו ברור כי: הקנאה היא מחלתם של אנשים קטנים, הפרגון הוא מעלתם של אנשים גדולים. אמשיך לחזק אתכם בכל דרך אפשרית ולאורך כל הדרך. בהערכה ובאהבה גדולה. אליסיה אסייג, נתיבות".

"שמי מרים מאשקלון. אני ממש כואבת את הרדיפה של התקשורת כנגד ראש ממשלת ישראל מר ביבי נתניהו ואשתו הצדיקה שרה, שמקריבה את החיים שלה למען מדינת ישראל. בושה. וכל הקמים עליהם לרעה יפלו. תומכת אוהבת את רה"מ היקר והצדיק ביבי ושרה אוהבת אתכם".

"ראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו ורעתו דוגמה לכל מערכת פיליטית בישראל וגם בעולם לבלימות ואיזונים שעושה את הפוליטיקה קרובה לעם. במצב הלא פשוט וסביבה בוחרת מצליח ראש הממשלה לשמור על פרופורציונליות פיליטית בגבולות המדינה ומחוצה לה. כלכלה פורחת על בסיס התעשייה צבאית שנדרשת בעולם ואזרחית כמו חקלאות ועוד. בגבולותיה, בקרוב האזרחים הערבים נכנסים לביטחון ואזרחות כשוטרים וחיילים. כלכלה ושקל חזק מכל הזמניים. מעבר לגבולות יחסים מצוינים עם בת בריתנו ארצות הברית וגם רוסיה שיושבת על הגבול. יישר כוח! איגור רויטפל יוקנעם".

"שמי מוטי אדרי מירושלים ואני חייב לציין את אהבתי ותמיכתי במשפחת נתניהו היקרה, ומחזק את ידם ואמשיך להפיץ ולפרגן ברשתות החברתיות".

"תומכת במשפחת נתניהו כמו תמיד. ביבי נתניהו ראש ממשלה מדהים עם משפחה מהממת  מאחלת להם כל טוב בטי בלייכר מאילת".

"משפחת נתניהו היקרה! היו חזקים. הקינאה של השמאלנים אוכלת אותם. אל תתייחסו לכל המלעיזים. עם ישראל אתכם ואוהב אתכם. כל הכבוד לכם על עמידתכם האיתנה מול התקשורת והשמאל שכל מטרתם לפגום בתנועת הליכוד ובעומד בראשה. אוהב ומוקיר, משה סבח אשקלון".

"מרדכי שלו: אני לא מבין למה? אף אחד לא מזכיר לאנשים מהי חציית קו אדום. למה? נותנים במה פעם אחר פעם לביזיונות ורדיפה אחר ראש ממשלת ישראל ובני משפחתו. למה? נותנים לחברי כנסת שונים במה לתשדירים הזויים בניסיון לעשות רע למשפחת נתניהו. למה? שנים על גבי שנים מבזבזים את כספי הציבור בתלונות סרק, האם אין לפרקליטות ומשטרת ישראל עניינים אחרים לעסוק בהם. אז מה למדנו השנה ש… הם מפחדים! הם יודעים שאין אדם ראוי שיכול להתמודד מול ביבי נתניהו! הם יודעים שידו על העליונה בכל ואף שברצונם להדביק לו רבב, הם לא מצליחים אז הם עוברים לפגוע ביקרים לליבו משפחתו – מיותר! רבותי תפסיקו לבלבל את השכל ותנו לראש הממשלה להמשיך בעשייתו המושלמת לקידום מדינת ישראל! תודה לך ביבי שאתה לא נגרר למשחק המלוכלך של התקשורת וחברי כנסת, שלא שווים שקל ומנסים לקבל הכרה על הגב שלך בתלונות שווא. תודה והמשך בדרך שלך כי את הקול שלנו תמיד יש לך!".

 

 

%d7%91%d7%9f-%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%98%d7%99%d7%94

מאת: בן ציון עטיה

 

%d7%91%d7%99%d7%91%d7%992

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: