מבזקים

אזכרה וסעודת מצווה נערכה בניו יורק לחסיד ישיבת שובה ישראל קווינס

תוכן עניינים

שנה לפרידה מחסיד הישיבה דוד עזור ז"ל בקהילת הקודש "שובה ישראל קווינס" בהיכל הישיבה נערכה אזכרה סעודת מצווה ברוב עם שהגיעו מרחבי ניו יורק לכבד את משפחת עזור שיחיו'

בן ציון עטיה | ה' באייר תשע"ח | 20 באפריל 2018 | מערכת ישראל ניוז

אמש, יום חמישי (ד' אייר) נערכה בישיבת שובה ישראל קווינס, ניו יורק, בנשיאות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א אזכרה וסעודת מצווה לרגל שנה לפטירתו של החסיד האהוב דוד עזור ז"ל אביו של יוסי עזור ממקימי הישיבה בקווינס מקור באר מים חיים לכל היהודים בניו יורק ובעיקר בקווינס.

במהלך הסעודה דרש ראש ישיבת "שובה ישראל קווינס", הרב הצדיק שמעון סעדון,העומד בראש הקהילה אשר דיבר בשבחו של הבן יוסי עזור ועל העזרה הרבה והסיוע שנתן ונותן לישיבה ולקהילת "שובה ישראל" קווינס, וזאת מתוך הערכה, הערצה ואהבה צרופה ואמיתית לראש קהילת הקודש "שובה ישראל" כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו, ואמונה בדרכו. "יוסי הוא היסוד של הישיבה בקווינס" אמר הרב סעדון והוסיף: "בזמן זה כולם נהנים מהישיבה מכל צד, יוסי אחד מהיסודות החזקים של הישיבה המגדל אור של קווינס. בתחילת דרכה של הישיבה בקווינס בארץ לא זרועה יוסי עזור מסר נפש ימים ולילות למען בנין הישיבה והצלחתו בקודש בדרך כ"ק האדמו"ר פינטו שליט"א".

יש לציין כי גם כיום משפחת עזור אינה מנותקת כלל מהישיבה הקדושה, ובנו וממשיך דרכו של דוד עזור ז"ל, יוסי עזור, עושה חיל וממשיך בתמיכה, כאשר שמו אף נמנה ממקימי ישיבת "שובה ישראל" קווינס.

הרב סעדון המשיך בדרשתו חוצבת להבות אש, כשהוא מרתק את אנשי הקהילה ואת ואנשי שם בעולם העסקים שהגיעו במיוחד להשתתף במעמד האזכרה.

בדרשה הדגיש הרב סעדון את חשיבות ימי ספירת העומר, את פטירת הצדיקים תלמידי רבי עקיבא זצוק"ל זיע"א ועוד דברי חיזוק מתוך ספרו של כ"ק האדמו"ר שליט"א, דורש טוב לעמו. בתוכן הספר שבחים גדולים וחידושים שלא שמעה אוזן, בשבחו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זצוק"ל זיע"א, אשר בוודאי נחקקו בלב השומעים, להביא ולקיים הלכה למעשה. הרב סעדון נחשב לאחד מחשובי רבני קהילת הקודש שובה ישראל העולמי בנשיאות האדמו"ר פינטו, ששם לו מטרה להגדיל תורה ולהאדירה, מתוך קידוש ה' למעלה מעצום.

 

צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: