מבזקים

המסך הקטן (גדול)

תוכן עניינים

בראשית דרכה הייתה הטלוויזיה מכשיר חשמלי שריצד בסלון הבית והעביר מידע, בידור קל וסרטים בשחור לבן. אמנם היה מדובר על מהפכה גדולה בתחום התקשורת, אך למעשה חווית הצפייה לא הייתה נוחה במיוחד, המסכים היו קטנים וסטנדרטיים והתמונה הייתה נעדרת חדות. במקרים רבים גם לא היה שלט רחוק, מה שאילץ אותנו לעבוד קשה על מנת להחליף ערוצים, לשנות את עוצמת הקול ולכבות או להדליק אותה.

הטלוויזיה שהפכה לחלק מחיינו

כיום מדובר על מהפכה של ממש והטלוויזיה הפכה לאחד המכשירים הנערצים בבית. טלוויזית סמסונג הן מטבען מושכות את העין ולכן כל מי שנכנס לבית כל שהוא מיד צד את עינו המסך הגדול אשר מוצב בסלון או בכל חדר אחר. הקדמה והטכנולוגיה הביאו את המכשיר המדובר לדרגה שבה הוא עשוי להוות תחליף לצפייה בסרט בבית הקולנוע. מערכות שונות, טכניקות צפייה והנדסת אנוש איכותית הביאו את המפתחים למסקנה שלא מספיק לדאוג לחוויית צפייה איכותית ובנוסף יש להפוך את המכשיר גם לפריט עיצובי לכל דבר.

אז מה חדש בתחום?

בתחום המסכים מתקיימת כל העת תחרות בין היצרנים השונים, כל יצרן מנסה להיות גדול יותר, נוח יותר לצפייה ולספק גימיקים שונים. השיפורים מתמקדים במספר תחומים עיקריים:

  • גודל מסך – כיום ניתן להשיג טלוויזיות עם מסך בגודל עצום אשר למרות גודלו ממשיך לשמור על איכות תמונה מעולה. מומלץ להתאים את גודל המסך לגודל החלל שבו הוא אמור להיות מוצב.
  • הנדסת אנוש – כלומר הדרך שבה הטכנולוגיה מתאימה את עצמה לצרכים של בני האדם. מדובר על תחום חשוב מאוד שעשוי לקבוע איזו טלוויזיה נרכוש, ומה יישאר בחנות.
  • סאונד – צפייה בסרט או סדרה לעולם לא תהיה מושלמת ללא סאונד מעולה. כיום ניתן להשיג מערכות קולנוע ביתי שמדמות אולם קולנוע אמתי. אם כבר החלטתם להצטייד במערכת כזו כדאי לפנות לחנויות אשר מתמחות בתחום כך שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר.
  • פרקטיות ונוחות – נושא חשוב במיוחד. בעבר היינו זקוקים למספר שלטים על מנת לשלוט במכשירים השונים. כיום אפשר לרכז את הכול תחת שלט רחוק אחד ונוח.

איזו טלוויזיה לקנות?

ישנם יצרנים רבים אשר כל אחד מהם מחזיק בטכנולוגיה ובעיצוב משלו. הבחירה צריכה להיות קודם כל פרקטית ורק לאחר מכן עיצובית. לעיתים אין כל צורך להתפשר על אח התחומים שכן ישנם מכשירי טלוויזיה שמספקים את שני הרבדים. כדאי לקחת בחשבון את גודל החדר שאליו מיועד המכשיר, מסך גדול מידי לחדר קטן לא יהיה נוח במיוחד לצפייה.

ישנן חברות אשר מעבר לכך שהן עוסקות ביצור ופיתוח מכשירים חדשים, הן גם תורמות לעולם בדרכים נוספות כמו העשרת תכנים, השקעה בחינוך וחזון עשיר. כדאי להקדיש זמן מה למציאת המכשיר האיכותי והמתאים ביותר כך שתוכלו ליהנות ממנו למשך שנים רבות.

samsung TV

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: