מבזקים

שדרות: נער כבן 16 נהג ברכב ללא רישיון נהיגה

תוכן עניינים

דיווח על אודות רכב משתולל ברחבי העיר שדרות, הביא את שוטרי הסיור לאתר את הרכב שהחל במנוסה ובהמשך נוסעיו פרקו רגלית בניסיון להימלט. נהג הרכב, קטין כבן 16, אותר מיד לאחר מכן ונעצר לחקירה בה הודה במיוחס לו ואף סיפר כי אין זאת הפעם הראשונה בה נוהג למרות שאין ברשותו רישיון נהיגה כלל. בתום חקירתו שוחרר בתנאים והרכב הושבת.
בפעילות שוטרי הסיור בעיר שדרות בסוף השבוע אחר רכב שדווח עליו כי משתולל בעיר, איתרו הסיירים את הרכב החשוד וסימנו לזה לעצור. בתגובה, החל הרכב נמלט מפני אנשי החוק תוך שהשוטרים דולקים אחריו במשנה זהירות. בשלב מסוים הרכב נעצר וממנו פרקו שלושה יושביו בניסיון להימלט. השוטרים הצליחו לשים ידם על שני חשודים שנעצרו והועברו לחקירה ואילו חשוד שלישי נמלט. בחקירתם קשרו השניים את החשוד השלישי לחשדות המיוחסים להם וגם זה אותר ונעצר לחקירה אז התברר כי הנהג ברכב הנו קטין כבן 16 שאינו מורשה נהיגה כלל. בחקירתו של זה קשר עצמו גם כן לחשדות המיוחסים לו ואף סיפר על שני מקרים נוספים בהן נהג ללא רישיון נהיגה. בסיום חקירתו שוחרר הנהג הצעיר בתנאים ואילו הרכב הושבת למשך שלושים ימים ויאוחסן במגרש.
במשטרה ציינו כי "מדובר במקרה חמור בו קטין שאינו מורשה לנהיגת רכב, נוהג אף על פי כן כשייחד עמו נוסעים נוספים ברכב, ובמעשיו מסכן באופן ממשי את יושבי הרכב ואת ציבור משתמשי הדרך. אנו נפעל למצות במקרים שכאלו את הדין בשיא חומרתו".

אילוסטרציה (צילום:נעם מורנו)
אילוסטרציה (צילום:נעם מורנו)
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: