מבזקים

בשורה למילואימניקים מירושלים: יהיו הראשונים שיקבלו הנחה בארנונה

תוכן עניינים

אחרי שנתיים של טיפול ופעילות אינטנסיבית של סגן שר הביטחון אלי בן דהן, נחתם הסכם שיקל על המילואימניקים בתשלומי הארנונה. הראשונים שיהנו מההטבה יהיו הירושלמים

שלום שי גיחז | כ"ז באדר תשע"ח | 14 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז

בשנתיים האחרונות סגן הביטחון אלי בן דהן פעל לממש את החלטת ממשלת ישראל להעניק למשרתי מילואים פעילים הנחה של עד 5% בארנונה ברחבי הארץ. השבוע שר הפנים אריה דרעי שאמון על הרשויות המקומיות, חתם על התקנות שמאפשרות לרשויות המקומיות להעניק את ההנחה, בכפוף לאישור ההחלטה במועצת הרשות המקומית.

בעקבות החתימה על התקנות, פנה סגן שר הביטחון אלי בן דהן לראש עיריית ירושלים ניר ברקת וביקש ממנו להיות המצטרף הראשון למתן ההנחה.

הערב הודיע ראש העיר ברקת כי הוא יביא לאישור מועצת העיר את גובה ההנחה המקסימלית של 5%.

סגן שר הביטחון אלי בן דהן: "אני שמח שראש העיר ברקת קיבל את פנייתי ויהיה הראשון לאשר את ההנחה המקסימלית בארנונה למשרתי המילואים. אני מצפה שראשי רשויות נוספים יעניקו גם הם את ההנחה. כרב סרן במילואים שעשה למעלה מ-50 ימי מילואים בשנה, אני מכיר את ההקרבה הגדולה שמקריבים המילואימניקים כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל. מחובתנו להוקיר להם תודה על כך."

ראש העיר ברקת: "כמי שעשה במשך שנים למעלה מ-60 יום מילואים בשנה אני יודע כמה חשוב להוקיר את משרתי המילואים הירושלמים שעוזבים את המשפחות לימים ולילות רבים, בתנאים לא פשוטים, כדי להגן עלינו. את הערכים האלו של אהבת הארץ וההתנדבות למענה אנחנו רוצים לשים בראש עם קבלת ההחלטה החשובה הזו. אני גאה בכם".

 

צילום: דוברות סגן שר הביטחון
צילום: דוברות סגן שר הביטחון
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: