מבזקים

מחבל קיבל דו"ח על חניית נכים בסך 1.000 ש"ח ויצא לפיגוע דריסה

תוכן עניינים

אזרחים דיווחו למשטרה על אירוע דריסה ברחוב יהושפט בעיר עכו, סמוך לשוק. נהג ערבי על ג'יפ אזרחי דרס שוטר מג"ב ו- 2 חיילים נוספים. קצין בגולני שזיהה את הדריסה ביצע ירי לעבר הג'יפ ונטרל את המחבל שנפצע קשה

שי אלבז | י"ז באדר תשע"ח | 4 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז

מתחזקת ההערכה; הסיבה למסע הדריסה בעכו, דו״ח על סך 1.000 שקלים בשל חניה בחניית נכים. עדי ראיה מספרים שהמחבל קיבל את הדו״ח, התווכח עם השוטר, נכנס בזעם לרכב והחל בדריסתם של שלושת אנשי כוחות הביטחון בשתי זירות. תחילה פגע המחבל בחייל ולאחר מכן פגע ב- 2 חיילים נוספים. קצין בגולני שהיה עד לאירוע ביצע ירי לעבר הג'יפ ונטרל את המחבל.

על פי גורמי הביטחון, המחבל הדורס מעכו הוא מאלק אסאדי, ערבי ישראלי משפרעם, יליד 92.

ממד"א נמסר: "בשעה 11:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על רכב שפגע בהולך רגל ברחוב יהושפט בעכו והמשיך בנסיעה וסמוך לתחנת הרכבת בעכו פגע ב 2 הולכי רגל נוספים. מדובר באירוע ב- 2 זירות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל- 3 פצועים כבני 20 במצב קל ופינו 2 לבית חולים נהריה".

מאיחוד והצלה מחוז צפון נמסר: "נהג הרכב נפצע אנושות ושני נפגעים באורח קל, הולכי רגל בסמוך לתחנת הרכבת בעכו. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף אשר פעלו בזירת האירוע ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. הנהג פגע בשני חיילים ושוטר מג"ב". שי מרקוביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום נתקלתי בנהג רכב פצוע קשה מירי ובהולכי רגל שנפצעו באורח קל ובינוני כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. כוחות גדולים של משטרה וצה"ל פעלו בזירת האירוע לבדיקת הנסיבות".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
הנהג נוטרל על ידי אזרח ששהה במקום
המחבל הדורס נוטרל על ידי קצין גולני ששהה במקום

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: