מבזקים

ביטוח נסיעות לחול – האם תמיד אנחנו צריכים לעשות?

תוכן עניינים

לפני שאנחנו נוסעים לחול, עולה אצלנו הרבה פעמים השאלה, האם עלינו לעשות ביטוח נסיעות. הרי לעיתים מדובר בנסיעות כל כך קצרות שאנחנו אפילו לא לוקחים מזוודה, יש אנשים שנוסעים ללילה אחד במסגרת העבודה או מסיבה אחרת, אז האם דווקא ביום או חצי יום בו הם נמצאים בחו"ל, עלול לקרות להם משהו שבשבילו רצוי לעשות ביטוח נסיעות?

אז התשובה היא כן, גם אם אנחנו נוסעים ליום אחד, אנחנו צריכים לעשות ביטוח נסיעות לחול, לעיתים ביטוח כזה יכול להיות ההבדל בין טיפול רפואי איכותי שמשולם עבורנו על ידי חברת הביטוח, לבין מסת תשלומים עצומה שאנחנו נידרש לשלם בעצמנו ותשנה באופן ניכר את מצבנו הכלכלי ומעבר לכך.

לפני שניכנס להסברים למה וכיצד, חשוב לומר, אם אנחנו נוסעים, בין אם זו נסיעת עסקים, בין אם זה נופש, אירוע משפחתי או כל נסיעה אחרת, אנחנו צריכים לעשות ביטוח נסיעות לחול, זה לא משנה סיבת הנסיעה, כמו שלא משנה מועד הנסיעה או הזמן שאנחנו נשהה מחוץ לגבולות ישראל. המדינה אליה אנחנו נוסעים דווקא כן תכריע ברמות מסוימות את אופי הביטוח, מאחר ויש מקומות שאם ניסע אליהם, ייתכן מאוד שנצטרך לעשות ביטוח נסיעות הרבה יותר מקיף.

חשוב להדגיש נקודה נוספת, אם אנחנו נוסעים, עלינו לעשות ביטוח נסיעות לחול שיתפוס מהרגע שאנחנו עוזבים את גבולות הארץ עד יום אחרי החזרה שלנו, רצוי לא לעשות את הביטוח עד יום הטיסה, מסיבה פשוטה, אם הטיסה תתעכב, לא בהכרח תהיה לנו אפשרות להרחיב את הביטוח משדה התעופה או מהמקום בו נמתין לטיסה שיוצאת חזרה ארצה, לכן רצוי להיות מוכנים מראש, ולעשות ביטוח שיכסה אותנו עוד יום-יומיים. העלות היא לא גבוהה והתמורה עצומה.

למה וכיצד אנחנו עושים ביטוח נסיעות לחול?

ההסבר למה אנחנו צריכים לעשות ביטוח נסיעות לחול הוא מאוד פשוט, ברגע שאנחנו חוצים את גבולות הארץ, אין שום גוף שיכול לטפל בנו, לא קופת חולים ולא המדינה. אם אנחנו לא מבוטחים אז למעשה כל דבר שיקרה לנו בחו"ל, בין אם זו מחלה, תאונת דרכים או כל דבר אחר, הטיפול יהיה על חשבוננו.

מדובר בעלויות מאוד גבוהות, מאחר וזה כולל טיפולים בחו"ל שהם יקרים מאוד, הטסה לארץ, טיפולים בארץ ועוד. ביטוח נסיעות לחול מכסה את כל זה.

הדרך הנכונה לעשות ביטוח נסיעות לחול היא באמצעות סקר שוק מעמיק, בסופו אנחנו יכולים לראות מה כל אחת מהחברות מציעה לנו ובאילו תנאים. כמובן שכל חברה תדרוש מאיתנו להצהיר על מצב בריאותנו, אם יתברר שעברנו ניתוח, אשפוז או כל דבר אחר בעל משמעות, זה יכול להשפיע על פוליסת הביטוח, על העלויות שלה ובמקרים מסוימים גם על הנכונות של החברה לבטח אותנו אצלה.

Travel Insurance_spicel

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: