מבזקים

הרשת החברתית פייסבוק תשנה את הפיד בחודשים הקרובים

תוכן עניינים

מארק צוקרברג הודיע בסוף השבוע: "הופר האיזון בין החדשות לבין הדבר החשוב ביותר שפייסבוק יודעת לעשות, לייצר קשר בין אנשים"

גבריאל ודררו | כ"ז בטבת תשע"ח | 14 ינואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

מארק צוקרברג הבעלים ומייסד של הרשת החברתית הפופולארית, בישר כי פייסבוק תשנה את הפיד שלה בחודשים הקרובים, עם דגש ליותר התמקדות בתוכן מחברים, בני משפחה והקהילה הקרובה ופחות גופי מדיה ומותגים. בבורסה לניירות ערך לא אהבו את הצהרתו של צוקרברג וביום שישי צנחה מניית פייסבוק בוול סטריט ב-4.5% אחוזים.

למרות שהדוחות הכספיים האחרונים שפרסמה החברה לרבעון השלישי של 2017, הציגו הכנסות של יותר מ-10 מיליארד דולר ורווח נקי של 4.7 מיליארד. פייסבוק נקלעה למשבר. מארק צוקרברג הודיע בסוף השבוע שבפלטפורמה שיצר הופר האיזון בין החדשות לבין הדבר החשוב ביותר שפייסבוק יודעת לעשות , לייצר קשר בין אנשים. על כן, בחודשים הקרובים פייסבוק תשנה את הפיד שלה ותתמקד בתוכן של חברים, בני משפחה וקהילה ופחות במדיה חדשותית ובמותגים.

למהלך הדרסטי יהיו תוצאות בלתי נמנעות עבור עסקים הנשענים על הרשת החברתית. מעכשיו הם יידרשו להשתלב בשיטה החדשה, לשלם הרבה או פשוט להיעלם.

שינוי במודל העסקי יתכן ויוביל לירידה בהכנסות של שפייסבוק. המפרסמים יצטרכו ללמוד איך למקסם את השינוי כמו בשינויים הקודמים וסביר שלהניח כי בטווח הארוך כולם יתרגלו.

 

מארק וקרברג מייסד פייסבוק
מארק וקרברג מייסד פייסבוק
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: