מבזקים

משטרת ישראל חוסמת את כניסתם של שב"חים שנכנסים לישראל שלא כחוק

תוכן עניינים

תצפיות, מארבים, חסימות ונוכחות גבוהה בצירי הנסיעה, הם חלק מהפעילויות שנוקטת משטרת ישראל במסגרת פעילותה האינטנסיבית כנגד אלו הנכנסים לשטח ישראל שלא כדין

שלום שי גיחז | כ' בטבת תשע"ח | 7 בינואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הביאו למעצרו של חשוד בהסעת 3 שוהים בלתי חוקיים כששניים מהם הוסלקו בתא המטען של הרכב הפרטי. המסיע והפלסטינים נעצרו להמשך חקירה של משטרת ישראל.

אתמול בערב (מוצ"ש) נערכו כוחות מג"ב ומשטרה על כביש 443 בין מעבר מכבים לצומת שילת תוך ביצוע מארבים, תצפיות וחסימות כשהמטרה היא איתור רכבים חשודים ומניעת הסתננות של שוהים בלתי חוקיים לשטח מדינת ישראל.

במהלך הפעילות זיהו הכוחות רכב חשוד אליו עלו בסמוך למעבר מכבים 3 חשודים כששניים מהם נכנסו לתא המטען. בחסימה שביצעו הכוחות באזור צומת שילת נעצר הרכב ובחיפוש שביצעו בו, איתרו הלוחמים 3 שוהים בלתי חוקיים משכם כששניים מהם היו "דחוסים" בתא המטען של הרכב.

כל החשודים, המסיע תושב ענתא בשנות ה- 40 לחייו ו- 3 השוהיים הבלתי חוקים תושבי שכם נעצרו להמשך חקירה של משטרת ישראל.

למרות שמטרתם של מרבית הפלסטינים הנכנסים לשטח ישראל שלא כחוק היא עבודה ופרנסה, במשטרה ובמג"ב פועלים רבות לצמצום התופעה ולאיתורם של אלו הנכנסים לישראל שלא כחוק ושל אלו המסייעים בידם אם בהסעתם, הלנתם ו/או העסקתם מתוך ההבנה והידיעה שכך עלולים להיכנס לישראל גם גורמי טרור.

צילום: דוברות המשטרה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: