מבזקים

צדיק בא לעיר: האדמו"ר פינטו שליטא מגיע היום ללאס וגאס

תוכן עניינים

בשורה משמחת וזכות עצומה לתושבי העיר לאס וגאס, ארה"ב, אשר זוכים פעם נוספת בשיעור תורה מפיו הקדוש של הצדיק כ"ק האדמור הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט"א

בן ציון עטיה | ז' בטבת תשע"ח | 25 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

היום, העשרים וחמישי לדצמבר, יגיע כבוד הרב הקדוש לשיעור תורה מחזר ומלהיב בשעה שבע וחצי בערב, ולאחריו יזכו הבאים גם בברכות (עזרת נשים תהא פתוחה)

בראשות הישיבה בלאס וגאס עומד הרב מאיר אוחנה, אחיינו של הרב יאשיהו יוסף פינטו, נצר למשפחות רבנים ומקובלים, שגדל בביתו של רבה של קרית מלאכי ואשדוד הרה"ג הצדיק רבי חיים שמעון פינטו שליט"א.

בשיעור שהתקיים בלאס ווגאס לפני מספר חודשים הכריז האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו על מינוי אחיינו כרב קהילת "שובה ישראל לאס וגאס", האדמו"ר פינטו שיבח את רבי מאיר אוחנה שליט"א וציין לשבחו את שקדנותו בתורה הקדושה, "הוא ילד קדוש מבטן", אמר, "רבי מאיר יצליח בשליחות ויחזק כל ענייני הקודש בלאס וואגס לקידוש ה' גדול מאד", אמר האדמו"ר פינטו.

הרב מאיר אוחנה( 24) גדל ולמד בישיבת וילקומיר בבני ברק, לאחר מכן הוא למד בישיבת קול תורה. ונחשב לאחד מהעילויים בישיבה. בקיאותו הגדולה והתמדתו בתורה הפכו במרוצת השנים לסימן ההיכר שלו בעולם התורה.

השיעור שיערך היום אינו השיעור הראשון אשר הרב מעביר בעיר, והקודמים נחלו הצלחה וסחפו אחריהם מאות חסידים ואוהבים אשר נמשכים אחר צוף התורה המתוק מדבש אז חולק עמם כבוד האדמו"ר באהבה גדולה לעמו ישראל סביב הגלובוס.

מדבריו של הרב על העיר וגאס, אשר תפיסת קיומה בעיני רבים ידועה, הזכירה לנו מעשה מן התלמוד.

נאמר בגמרא במסכת בבא בתרא דף י' עמוד ב': על יוסף בריה דרבי יהושע אש חלה ומת, ולאחר מכן חזר מן המתים, כאשר נשאל על מה ראה השיב "עולם הפוך ראיתי", ופרש רש"י: עליונים למטה. אותם שהם עליונים כאן מחמת עושרן ראיתי שם שהם למטה. ותחתונים למעלה. ראיתי עניים שהם בינינו שפלים שם ראיתים חשובים.

ונזכרנו בכך לאחר שכ"ק האדמו"ר יאשיהו פינטו אמר על העיר וגאס כי למרות מה שכולם רואים בה, הוא רואה בעיר קיומן של נשמות טובות וגבוהות.

אז לימוד אחד מהרב קיבלנו עוד לפני השיעור – אל לנו לשפוט על פי מראה עיניים, כי אין לנו תמיד את העיניים לראות את האמת, ולכן טוב לדבוק בצדיק, אשר בדור יתום זה יכול להיות כפנס מגדלור, ולהאיר את ענינו לדרך של אמת.

 

הכותב: בן ציון עטיה
הכותב: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

11

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: