מבזקים

תדהמה בעולם: מסך החשאיות וההכחשה ניפרם

תוכן עניינים

ביממה האחרונה בעודנו עסוקים כאן בארץ בעניינים ארציים ובעצרות מחאה, היה העולם כמרקחה

דוד רונן | כ"ט בכסלו תשע"ח | 17 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

לאחר עשרות שנים של הכחשה גורפת והגחכה של נושא חקר העב"מים, מודה הפנטגון בראיון בעיתון ניו יורק טיימס, כי החל משנת 2007, היתה בפנטגון מחלקה מיוחדת אשר בתקצוב של לפחות עשרים מיליון דולר בשנה, עסקה אך ורק בעניין אחד מעקב וניתוח דוחות העוסקים בהופעת עב"מים ובמגע, לרוב מצולם, בין מטוסי צבא ארצות הברית, לזרועותיו השונים, ולבין עצמים בלתי מזוהים אשר התנהגותם היתה הרחק מכל הידוע מבחינה פיזיקלית לעולם המדע.
מפגש מהסוג השישי
מפגש מהסוג השישי

המחלקה הזאת קיימת עד עצם היום הזה אך אם עד היום היתה שרויה בחושך, הרי כמאמר השיר באנו חושך לגרש מסך השקרים, ההונאה והסתרת העובדות החל להיפרץ, לאושרם הרב של חוקרי הנושא הוותיקים, ואולי לחרדתם של אחרים, החוששים מעצם האפשרות שקיימות יישויות אינטליגנטיות אחרות ושונות מגזע האנושות.

החשיפה מעוררת חרדה גדולה במוסדות הדת הקלאסים, שמא, אולי, מה שנחשב כאלוהות בעיני בני האדם, הוא הופעתם של כלי טייס חוצנים ויושביהם, מעוררי האימה. הדבר משול לבני שבט נידח החי בקצה העולם אשר נוחת לידם מסוק. הטייסים יחשבו בעיניהם כיצורים אלוהיים, ללא ספק, והם ישתחוו בפניהם.
לגבי השנה שצווינה כשנת תחילת המעקב הרשמי של ממשלת ארצות הברית, ידוע לי, באופן אישי, כי המעקב הזה החל שנים רבות לפני 2007.
יש לצפות כי לאחר הפרסום הזה יחל בקצב הולך וגובר, תהליך של הכנה של האנושות לאפשרות שאכן, אנחנו לא לבד, וכי האנושות זוכה, מדי פעם, גם לביקורים של "אחינו השמיימיים".
לא נותר אלא לקוות, כי המפגשים בינינו לבינם, לא יסתיימו בהכחדת המין האנושי.
ראיון עם דוד רונן בגלצ':
https://glz.co.il/גלצ/תוכניות/בוקר-טוב-ישראל/בוקר-טוב-ישראל17-12-2017-0601/האם-יש-חוצנים-קורים-דברים-מוזרים-שאי-אפשר-להסביר/
קישור לכתבה בניו יורק טיימס
https://www.nytimes.com/2017/12/16/us/politics/pentagon-program-ufo-harry-reid.html
הפנטגון מפרסם לראשונה על מפגש עם חוצנים
הפנטגון מפרסם לראשונה על מפגש עם אובייקט לא ידוע
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: