מבזקים

רבן של ישראל, הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן הלך לעולמו בגיל 104

תוכן עניינים

ברוך דיין האמת: הרב שטיינמן זצ"ל הלך לעולמו לאחר תקופת אשפוז בבית החולים מעייני הישועה

נחמן ישי | כ"ד בכסלו תשע"ח | 12 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

 

מתפללים לשלומו של הרב בבית החולים
מתפללים לשלומו של הרב בבית החולים

מאות אלפי אנשים השתתפו היום (ג') במסע לווייתו של מנהיג הציבור החרדי, הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן שנפטר הבוקר בגיל 104. טיפול רפואי הוענק ליותר מ-90 איש שהתעלפו, חשו ברע או נחבלו כתוצאה מהצפיפות.

 

על פי הוראת נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה שליט״א, כל האברכים ובני הישיבות נקראו היום להשתתף בהלוויה שיצאה בשעה 12:00 בצהרים מביתו ברחוב חזון איש 5 בבני ברק. רחוב חזון איש נחסם לתנועה החל משעה 10:00 בבוקר. בשעה 12:00 הגיעה מיטתו של הרב ברכב ועברה במסלול סטרילי עד בית העלמין. מחסומים הוצבו מסביב לחלקת הקבר. לא נשאו הספדים ולאחר אמירת תהילים יצא המסע רגלי.

ביתו הצנוע של הרב שטיינמן
ביתו הצנוע של הרב שטיינמן

במשטרת ישראל נערכו לאבטחת הלווייתו של הרב אהרן לייב שטיינמן זצ"ל בבני ברק. המשטרה נערכה לסגירת כבישים בצירים העוקפים את העיר בני ברק. עומסי תנועה כבדים נעו בציר ז'בוטינסקי, כביש 4 וכביש 5. משטרת ישראל עדכנה את הציבור באופן שוטף לגבי הסדרי תנועה ועומסים.

מאות חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום השתתפו במסע ההלוויה. חוליות של מגישי עזרה ראשונה עם אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א ורכבי הצלה ייעודיים ובשיתוף מתנדבי 20 אירגוני ההצלה, שפעלו בשיתוף עם מד"א, אבטחו רפואית את מסע הלוויתו של הרב שטיינמן שנפטר הבוקר בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

מסע ההלוויה של הרב
מאות אלפים בהלוויה של הרב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בהלוויה הוקראה צוואתו של הרב שטיינמן שביקש שלא להספידו, לא לערוך לזכרו עצרות אבל, לא לכתוב עליו מאמרים בעיתונים ולא להדפיס מודעות על הלווייתו. עוד ביקש הרב שטיינמן לא לבזבז כסף עבור קבר יקר בבית העלמין, לא לקרוא לילדים על שמו ולא לכתוב על מצבתו תארים כלשהם.

הרב גרשון אדלשטיין היה היחיד שנשא דברי הספד בהלוויה, ובכך הוכתר באופן לא רשמי כיורשו של שטיינמן.

צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א
צילום דוברות מד"א

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: