מבזקים

בנימין נתניהו בארמון האליזה: "ירושלים היא בירת ישראל כמו שפריז היא בירת צרפת"

תוכן עניינים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון כדי לדון עמו בסוגיית ירושלים ואמר: "ירושלים היא בירת ישראל כמו שפריז היא בירת צרפת"

בן ציון עטיה | כ"ב בכסלו תשע"ח | 10 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

צילום: אבי אוחיון לע"מ
צילום: אבי אוחיון לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (א') בארמון האליזה בפריז עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. במסיבת עיתונאים שכינסו השניים לאחר הפגישה אמר מקרון: "צרפת מחוברת לישראל ולביטחונה. יש בינינו דיאלוג ולא נקבל שום מתקפה על ישראל. יחד עם זאת, צרפת רוצה שלום. שתי מדינות עם גבולות מוכרים שחיות בשלום זו לצד זו. בכל יוזמה בכיוון הזה, עודדתי את ראש הממשלה נתניהו ואת הפלסטינים לצאת מהמבוי הסתום".

ראש הממשלה הגיב במסיבת עיתונאים עם נשיא צרפת עמנואל מקרון לדבריו של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן נגד ישראל ואמר: "לא נקבל הטפות מוסר אדם שמפציץ כפרים כורדיים, תומך באיראן ובטרוריסטים בעזה". נתניהו אמר: "אני מציע לנשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן לשבת למשא ומתן בנושא תהליך השלום, דבר לא יכול להיות פשוט מזה"

צילום: אבי אוחיון לע"מ
צילום: אבי אוחיון לע"מ

על דברי ארדואן הוסיף ואמר נתניהו: "ארדואן לא יטיף לנו שום הטפות. אדם שמפציץ כפרים כורדים בטורקיה, שמשליך עיתונאים לבתי הכלא, שעוזר לאיראן לחמוק מסנקציות בינלאומיות ושמסייע לטרוריסטים לתקוף אזרחים חפים מפשע בעזה ובמקומות אחרים. שיטיף במקום אחר".

על מנהרת הטרור אמר נתניהו: "אנחנו בדרך הנכונה, אנחנו מפתחים טכנולוגיות פורצות דרך שאין בעולם ואנחנו נמשיך בדרך הזאת. המלאכה עדיין לא הסתיימה אבל אין ספק שאנחנו בכיוון הנכון ואנחנו נמשיך בו".

צילום: אבי אוחיון לע"מ
צילום: אבי אוחיון לע"מ

על פיגוע הטרור בירושלים אמר נתניהו: "אני שולח תקווה להחלמה מלאה. אנחנו נלחם בטרור הזה, הוא לא דורש סיבה, הסיבה היא הקיום שלנו, עצם היותנו שם ולא סיבה זו או אחרת. אנחנו כבר רואים הרבה שנים בהרבה אירועים ואנחנו נמשיך להילחם בטרור".
.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: